Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ne, det tycker jag inte Den kanske kan lägga sig på samma sida när vinden blåser! Efter en liten fight med klippmaskinen i vintras är även en liten del stubbad
Om din häst är klädd sådär på sommaren förstår jag varför den är svart!
Guud vilken söt bild och pålle verkar tycka att vovve är lite jobbig men det går väl an! hihi
Har haft sådan ångest hela sommaren för hon är så tunn och inte har växt någonting. Men så fotade jag bara för att jämföra med när hon kom. Och visst har det hänt en del även om hon fortfarande är en liten räka. (Helt olika vinklar förvisso och fasansfulla kort, men ändå ).
Ja. Det är en del munnar i den här tråden som inte ser så harmoniska ut.
Men på denna tycker jag det verkar som att kedjan till kandaret antingen helt saknas eller iaf sitter på tok för löst. Stången är väldigt tillbakadragen även där tygeln ger eftergift.
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.