Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om jag är partisk så är Hoolie fantastiskt vacker.
En långlinjerad, ädel tjej som brås massor på sin far.
Kära Vogue, såhär ser en ädel sporthäst ut. Men halsen rätt ansatt och långa ben, även fram.
På ett par av mina har jag observerat ett lustigt fenomen: när man sätter på dem ett helt sprillans nytt täcke så rullar de sig inte på huuur länge som helst. Täcket är fläckfritt! Men när första "misstaget"(bajsfläck efter natten) sker så är det "begagnat" och de rullar på som vanligt.
Nu rullar de sig sällan -och särskilt inte när det är så blött som det är nu, det är ju inte ens mys-rull-lera... Men ibland så
På ett par av mina har jag observerat ett lustigt fenomen: när man sätter på dem ett helt sprillans nytt täcke så rullar de sig inte på huuur länge som helst. Täcket är fläckfritt! Men när första "misstaget"(bajsfläck efter natten) sker så är det "begagnat" och de rullar på som vanligt.
Nu rullar de sig sällan -och särskilt inte när det är så blött som det är nu, det är ju inte ens mys-rull-lera... Men ibland så
Klippt häst, skaltäcke med hals samt equi-chaps. Även om jag får in en lerhög så finns det en ren häst under.
Är tanken att du ska behålla henne hela livet eller sälja dyyyrt
Jag hoppas på att jag får en BRUN, men är självklart glad om det så blir en fuxankunge.
Och jag vill ha fuxar, men jag får bara en massa ridskolebruna Hoppades på att mitt mörka fuxsto skulle ge mig en fux 2013, och det såg lovande ut när den kom ut. Tills veterinären utbrast, men vilken häftig brun färg hon har! Och mkt riktigt, hon är brun i en märklig nyans...
Ja lerbad är ju SPA behandling. Men de va ju ångest om man skulle träna och hade en tid att passa.