Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Jag har sett att det vädret är på väg hit, så jag tänkte att man får passa på nu!

kl

Hann knäppa nån bild innan solen försvann (dock lite skugga vid Hottie).

1555282_10152806574995400_1032542805_n.jpg

1510937_10152806574990400_311517540_n.jpg

knapplån

Vi har fått snö äntligen! Helt underbart med lite ljus! Tömkörde ponnyn idag i det härliga vädret!

8.jpg

Så härligt med snö!

I Gbg fick vi hålla tillgodo med sol, inte fel det heller. Gjorde som mooi och passade på att fota lillan:

5f9e67b66d3af53dd6656bf0f34c6376.jpg

kl

Jag och min lilla (som håller på att sättas igång) sprang och busade på grusvägen idag, det blåste svinkallt och jag var inte jättesugen på att rida :o :D

Sötaste busblicken!
0d654fda7b9e11e3aa500e149370af7a_8.jpg

*KL*

Bryter av alla soliga vinterbilder med en ridhusbild från gårdagens träning där F va super :) Fast nog fasen va det kallt i rishuset också, vilket man ser på hans mule :p

20140112-193225.jpg

hon är verkligen fin!

... i 11;ornas tråd såg jag ytterligare en bild vill jag minnas, där en härlig hals syns! :d

Tack! :) Ja, hon börjar få lite hals faktiskt, den var ju superpinnig en period men den har vuxit den också, tack och lov. :love:

Du måste ju visa den bilden här också ju! ;)

KL
Här är en mobilbild efter dagens tömkörningspass med min 10a. Han har aldrig gått så bra som han gjorde idag, jag var alldeles lyrisk efteråt och svävar fortfarande lite på moln. :love:

IMG_20140113_132058_zpseue1z6dq.jpg

Tack! Jag är väldigt förtjust i henne, ska bli så jäkla kul att sätta igång henne igen om ngn månad och se om jag fortsatt är lika kär... :angel: ;)

Kl Här kommer några från en film, så dom är rätt suddiga :o

IMG_72987021802425.jpeg

Vi är inte helt överens om hur ett byte bör se ut :p

Min kwpn-kille. Lite lätt ihopkrullad ;)
Har haft en viloperiod på knappt 2 veckor, väl värd det och så pigg&extra arbetsvillig nu :)
gc_zpsfd22c6f0.jpg

Ser härligt energisk ut, ser liksom "gött" ut att rida, lite fartfyllt och härligt (och då tänker jag inte på de "luftiga" bytena)! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 480
Senast: Lingon
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka