Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Jätte läcker häst :) OCh vad varmt och skönt det ser ut, så man blir lite avis (läs jätte avis ;) ) :)

KL

Ett par bilder från dagens bus i snön.

DSC_5535_zps309277c2.jpg

DSC_5509_zps91758247.jpg

Senast ändrad:

Oj vad läskigt, en kompis på facebook har lagt ut nästan exakt likadana bilder, med nosludd på grimman och allt! Men fina :D

Kan det vara så att kompisens initialer är A.B.? Isf är det samma grimma och nosludd. ;)

Har nog aldrig kommenterat dina bilder någon gång, men eftersom att du postar relativt flitigt så har jag lagt märke till en och annan bild. Måste säga att den här bildserien ser trevligare ut än på länge! Du sitter inte lika framåttippad och hästen går inte i en riktigt lika öppen form :)

Så maffig och fin! Har nog aldrig sett någon film på er. Skulle vara kul :-)

Det var alldeles lagom varmt och gött! Dagen efter ännu lite varmare och jag och hästen kalasade på några blodapelsiner jag plockade från träden bakom ridbanan... ;) :love:

Älskar hela stället, så himla fint och underbart lugn över hela gården. Tyvärr till salu så vi får väl se.. Ägaren har inte bråttom att sälja men kanske kommer jag aldrig se stället igen :(

Det var alldeles lagom varmt och gött! Dagen efter ännu lite varmare och jag och hästen kalasade på några blodapelsiner jag plockade från träden bakom ridbanan... ;) :love:

Älskar hela stället, så himla fint och underbart lugn över hela gården. Tyvärr till salu så vi får väl se.. Ägaren har inte bråttom att sälja men kanske kommer jag aldrig se stället igen :(

Håller med Marvin låter helt underbart! :love:

Åh jag vill ha vår nu! (Ännu hellre sommar men det är väl för mkt begärt kanske :P )

Så maffig och fin! Har nog aldrig sett någon film på er. Skulle vara kul :-)

Tack! :bow: Här är en film från tidigare i veckan. Lite oengagerat och slappt ridet. Men vi har inte tränat för någon på hundra år så har typ noll koll och jag är så sjukt otränad!

Va maffig hon har blivit! Riktig biff på andra bilden!

Tack! :bow::love: Alla våra uteritter kanske har gjort nytta trots allt. :D

Helt underbara bilder! Och hästen är sötare än socker! :love:

Synd att det ska säljas. :( Man borde ju gå ihop några stycken och köpa stället! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Skötsel av utedass
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur