Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Det har du nog rätt i, min är där ganska bra tryck bakifrån i :)

Nu kommer jag ju ihåg er från 08-tråden :idea: Det var din som stod i fälttävlansstall ett tag också va?

Min gule har bara gått i hagen och vilat sedan Breeders i princip. Har gjort några tappra försök att sätta igång honom men vädret har satt stopp. Jag tycker också att han har blivit lite för stor för mig, därför jag har lånat de andra två som passar mig lite bättre :p, och ska nog se om det går att sälja. Men helst ska han ju vara igång först ifall någon skulle vilja komma och prova... :grin:

Tack för alla fina kommentarer :)

Ja, enligt viktmåttbandet har han gått upp ca 50 kg, men det är ju inte säkert att det stämmer. Men iofs har ju hela han blivit större och inte bara magen ;) Men han är ju 166cm och vägde 440 kg när jag köpte honom. Så han har lite vikt att lägga på sig ;)

Tack!!:) Han är 168 men jag är kort det är nog därför han ser större ut.

Jaha se där :) Väldigt fin iaf. Men 168 är ju ganska stort ändå :)

Det stämmer bra:) (inte lätt att komma ihåg någon som skriver randominlägg en gång i halvåret). Tanken var ju att han skulle gå FT-breeders men vi backade på det.
Min 08 har också vilat tre månader och sattes igång efter nyår.
Tror det är bra med längre viloperioder när de är unga, speciellt när de tränas intensivt ett tag.

Jag tycker också det! Tanken var att min skulle ha tre månader och sättas igång efter nyår också, men nu kom de här andra två hästarna in i bilden så han har tyvärr fått stå åt sidan ett tag till. Men jag hoppas kunna komma igång med honom snart när snön förhoppningsvis försvinner och dagarna börjar bli lite längre! :)

Kl

Några nya bilder på min fina fröken.:p

IMG_4507.jpg

IMG_4499.jpg

IMG_4493.jpg

IMG_4485-1.jpg

Är den verkligen riktig :O ser mer ut som en Schleich modell häst :love:
Otroligt fin liten ponny :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama