Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nya Prestige Helen sadeln du har där? Vore kul med sadelbilder. har inte sett någon sådan förutom produktbilderna!Älskar den här hästen
Ja visst är hon ovanligt gul? eller är det ljuset kanske? Även om hon vilats har hon musklerna kvar och de kräver mer energi. Fick du bätre kritik på formen nu? hon ser starkare ut fram.
Ja, det är Prestigen. Kan se om jag kan ta några bilder i helgen och lägga upp.Är det nya Prestige Helen sadeln du har där? Vore kul med sadelbilder. har inte sett någon sådan förutom produktbilderna!
Fina B!Idag fick jag ett kort på oss. Visst ser vi sportiga ut?
Det går i alla fall bättre. Hopptränar regelbundet nu, och hon har blivit så mycket bättre och tolerant för ljud, att det är "rörigt", och hästar som dundrar förbi.Fina B!
Vad kul att det går bra för er.
Snart tar jag hem S för igångsättning. Skräckblandad förtjusning!
Wow, 40 x 80 m !!!!Det går i alla fall bättre. Hopptränar regelbundet nu, och hon har blivit så mycket bättre och tolerant för ljud, att det är "rörigt", och hästar som dundrar förbi.
Underbart att ni snart är på G. Då kan du också komma och träna med oss i stora fina ridhuset som grannen byggt. 40*80. Komsi, komsi Corax.
Lätt! Jag kommer så fort kamelen är igång. Om vi nu kommer så långt!Det går i alla fall bättre. Hopptränar regelbundet nu, och hon har blivit så mycket bättre och tolerant för ljud, att det är "rörigt", och hästar som dundrar förbi.
Underbart att ni snart är på G. Då kan du också komma och träna med oss i stora fina ridhuset som grannen byggt. 40*80. Komsi, komsi Corax.