Bildtråden på dressyrhästarna, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
13_54c7c49f2a6b221dae65092c.jpg

Gillar ljuset på denna bild.

Kul att du tycker det @Pontevecchio Hon är klippt senaste gången skiftet nov/dec och det har inte vuxit ut än, hon är ju lite "gul" i tonen. Och slimmad, eller hur? :) Det är kul iom att hon nästan vilat mer än halva januari. Tror jag har en bra foderstat med så lite kraftfoder som möjligt och så mycket grovfoder med bra värden som möjligt. Men du vet ju hon är inte särskilt trevlig när hon inte får äta som hon vill......:devil:

Ja visst är hon ovanligt gul? eller är det ljuset kanske? Även om hon vilats har hon musklerna kvar och de kräver mer energi. Fick du bätre kritik på formen nu? hon ser starkare ut fram.

Ja visst är hon ovanligt gul? eller är det ljuset kanske? Även om hon vilats har hon musklerna kvar och de kräver mer energi. Fick du bätre kritik på formen nu? hon ser starkare ut fram.

Vi kan säga så här, jag fick inte nedslag på formen i alla fall förutom i travökningen. :D Däremot gillade inte domare krabbgång i galoppen...:idea:

Fina B!
Vad kul att det går bra för er.

Snart tar jag hem S för igångsättning. Skräckblandad förtjusning! :o
Det går i alla fall bättre. Hopptränar regelbundet nu, och hon har blivit så mycket bättre och tolerant för ljud, att det är "rörigt", och hästar som dundrar förbi.

Underbart att ni snart är på G. Då kan du också komma och träna med oss i stora fina ridhuset som grannen byggt. 40*80. Komsi, komsi Corax.

Det går i alla fall bättre. Hopptränar regelbundet nu, och hon har blivit så mycket bättre och tolerant för ljud, att det är "rörigt", och hästar som dundrar förbi.

Underbart att ni snart är på G. Då kan du också komma och träna med oss i stora fina ridhuset som grannen byggt. 40*80. Komsi, komsi Corax.
Wow, 40 x 80 m !!!! :eek::D

Lätt! Jag kommer så fort kamelen är igång. Om vi nu kommer så långt!
Vilken lyx med ett sånt ridhus! Perfekt för dig och B!

Suddig ridhusbild på Rozalie (f. -10) med alla fötter på backen. Hon är en aning laddad för tillfället, så det gäller att passa på att njuta de få minuterna som går mellan fullt ös (helst i galopp med spring och språng) och soppatorsk. Men då är hon väldigt fin :)

10446650_10152863711973113_1204856580116357153_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: MML
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 703
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar