Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är något med din bjässe... Blir alltid lika glad när det visas en bild på honom. Han är så ... häftig. Och jag tycker om små, knubbiga saker egentligen.Jag och mitt röda guld har börjat komma igång så smått nu. Vi tränar varje vecka för vår duktiga tränare, känns toppen att vara igång på riktigt äntligen
Vi myste i solen idag, det var ett sådant där pass då man aldrig ville hoppa av
Jag och mitt röda guld har börjat komma igång så smått nu. Vi tränar varje vecka för vår duktiga tränare, känns toppen att vara igång på riktigt äntligen
Vi myste i solen idag, det var ett sådant där pass då man aldrig ville hoppa av
*
Vad är Planen för henne? Är hon visad? Kan du pm a?
Vårväder här idag. Fendi, fem år.
Dom är så himla söta och fina tillsammans!!!Dottern å ponnyn
Kul att du gillar henne ! Har haft lite olika planer, men inget spikat hittills. Hon blir nog kvar här skulle jag tro.Vad är Planen för henne? Är hon visad? Kan du pm a?
Tycker att du så småningom ska ta flera föl när hon visar sig ge praktexemplar. Exportämne?
Är det nya Prestige Helen sadeln du har där? Vore kul med sadelbilder. har inte sett någon sådan förutom produktbilderna!
Hon är så fin!
Grand Prix-hästen.
Jag har en ELT-gjord men har samma problem.@MissFideli Tack!
Jag har vanlig sadelgjord men har lite problem med att sadeln glider bak om jag inte spänner den tillräckligt hårt i början av passet så det kan vara lite knepigt.
Tack! Ser oerhört skön ut. Är den den med enkelkåpa?