Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På julafton hann jag knappt med att fota något, och på de flesta bilderna finns ungarnas kusiner också med.
Ett par bilder har vi dock som jag kan lägga ut här.
Barnen väntar på tomten som kom via källaringången:
En helnöjd Idun som har fått första paketet av tomten:
Vilka fina bilder!
Ajda: Tack!
Olgaklara: Har är verkligen supersöt!
*KL*
Får man lägga in en bild på en småskrutts rum med? Vi har köpt vår granngård, som om vi inte hade nog att göra med två småbarn, 17 hästar och ett par egna företag, två hundar, kaniner, höns ... *Skakar på huvudet åt mig själv*
Vårt nuvarande hus är nämligen alldeles för litet för oss, och för skruttigt för att bygga ut. Det huset kommer istället att hyras ut.
Nu håller vi för fullt på att rusta hela grannhuset från golv till tak. ETT rum är helt klart, och det är Aldes rum. Så här ser det ut om en sjuårig hästälskare får önska sig hur rummet ska bli:
Så fina ni är båda två!
På sätt och vis har vi ridskola, men det är inte därför vi har så många hästar. Jag ger privatlektioner, men de flesta av mina elever har egna hästar. Min häst Jerry och ungarnas Fnatte får dock ställa upp som lektionshästar bland.
Det stora antalet hästar beror på att vi föder upp travhästar. Vi har sex fölston, fyra föl (och fem på gång), två tvååringar (en är såld men står kvar i träning tills vidare), en starthäst som för tillfället är konvalescent efter att ha fått en spricka i ett kotben i en V75-lopp, en pensionär och en ridhäst som ska vidareutbildas och säljas. Och så Jerry och Fnatte då.
Jag visar bilder alldeles för sällan känns det som, men här är iallafall några från nyårsafton som vi spenderade hos en kompis och hennes familj.
De flesta flaskorna innehåller alkholfria drycker, och ölburken man kan se är oöppnad och förblev det hela kvällen. Det gick åt sammalagt 1 öl och flera liter alkofri cider .
Daniel, pratar om stjärnkikaren som han fick låna
Så här såg det ut mest hela kvällen
Ludvig är en riktigt social kille som satt med vid bordet nästan hela kvällen (att hans mage ballade ur av allt gott som stod på bordet är en annan femma)
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Kläder & Bli fin @lingonben Det är nog en av de största grupperna. Har köpt där många gånger och aldrig haft problem. Du kan använda sökfunktionen för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.