Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej det är ytterst sällan jag skriver kommentarer när folk skriver som du gjorde nu för oftast är det lite sanning i det de skriver men du är jätte vacker och det finns ingen sanning i det du skrev.
Attans... nu när jag tänker efter kommer ju alla tro att jag inte tycker de är fina om jag inte skriver ngt om deras utseende men jag betonar nog lite i det jag skrev, oftast ska det ju mycket till att någon är ful.
voltis ja hon är glad nästan jämt, men gud vilka humörsvängningar hon har börjat få! Får hon inte ner en kloss i hålet i klosslådan blir hon sktarg och skickar både kloss och låda all världens väg
Likaså om jag vill gå framåt men inte hon, då är det bara att gallskrika och lägga sig ner
men när kameran kommer fram ska hon alltid smila upp sig
Kolla vad vi har fått! Jag cyklade 5 km hem till en kompis och höll på att dö haha därav färgen i fejset. Det är inga problem när det är plant eller neråt men fy bubblan för backar! Nu ska jag bli smärt som en liten jockey!
Och Isaac i sina fina kläder som vi fick av en kompis i ettårspresent.
Så fina ni är! Superfina kläder på lille sötnosen också =)
Vi kommer nog också skaffa en cykelvagn så småningom, men vi har alldeles för mycket backar för att ens komma uppför med cykelvagn och tunga barn, så här kör vi med elcykel! Min räddning när jag var höggravid, jag kunde ta mig till lekplatsen några kilometer bort och tillbaka (backarna tillbaka är fullkomligt vidriga och hade varit omöjliga att cykla uppför gravid och med My i cykelstol) =)
Åhhh, jag vill osså ha en cykelvagn, vad avis jag blir. Suktade på en i somras, men det blev aldrig av. Funderar på en till sommaren. Är mest till stallet jag kommer använda den och dit är det iaf plant, om än grusväg. Annars har vi mest backar här osså...
Haha ja det var smart med en elcykel! Jag som hade tänkt putta upp dem på berget man kan nämligen vika bak cykelstången och sätta ett hjul där plättlätt. Får väl se hur långt vi kommer innan da mama kollapsar Jag ska i alla fall byta till mountainbiken istället, den här var ju helt värdelös att dra med. Som att tolka efter en dressyrhäst i piaff. Och så ska jag skaffa en hjälm såklart. Ska man ha hjälp på pågarna där bak också? Om man är pk alltså...
CosmicQueen kul att se dina grabs, två busfrön ser det ut att vara.
Du menar om man blir påkörd av en bil eller så? För det är ju rätt osannolikt att den skulle trilla.
Jag funderade på det men både mamma (som är väldigt säkerhetstänkande) och sambon och en väninna sa Nädå de sitter så bra och säkert där inne. Men du har säkert rätt, det skadar ju aldrig att ha hjälm på. Bara jobbigt att förklara att de måste ha den ibland (när vi cyklar) och inte ibland (känns ju onödigt när man går). Vi har precis lyckats pränta in att han ska ha hjälm när han cyklar, det tog 8 månader...
ja, likheten är slående. Vi brukar skoja om att min mans gener bara syns på det lockiga håret (på den äldre dottern) och det lugna humöret (bara på Vera).
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.