Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Vilka mysiga julbilder alla har :love:

*kl*

Tom pepparkaksburk, det är grejer det.
Man kan sitta på den,
31965989.jpg

Och man kan tugga på den,
31966004.jpg

Favvo efterrätten på julafton.
31965985.jpg

Senast ändrad:

Hehe... tiden liksom flyger iväg! Jag tycker det är skitskoj att de kan göra "samma saker" typ som att vara ute och rota. Istället för att den ena ska vilja ligga still i vagnen och den andre ska rota :)

Här är två minuter av vår oredigerade vardag :D

http://www.youtube.com/watch?v=BogL0ERlCQY

Tycker mig känna igen senariot :D

Kunde inte låta bli att titta vidare på Paddy bygger hus, haha, fint skratt jag fick när första djuret dök upp :D

Vidar i glatt läge

mindre glad :angel: (mamma du får INTE fota mig)

Fia skrot spanar in julklapparna

hästskörden för dagen :eek: (visserligen en del "ärvda" från en underbar kompis men ändå :D)

övningskörning

Haha ja det var på den tiden man hade tid att pyssla med redigeringar hur lange som helst... :) vi sålde grävmaskinen i veckan, lite sorgligt faktiskt, slutet på en epok. Lovis har också blivit jättestor, vilket ställ hon har redan, det blir nog ponnySM för henne :)

Haha jag undrar om det inte var Vidar som fick en del av hästarna ;)
Han fick en innebandyklubba m bollar av min morbror som han sket fullkomligt i men Lovis började glatt skjuta rätt snyggt med klubban :eek:

Ok ska han riktiga in sig på något annat jobbmässigt nu?

Ah lite underbart med ack så jobbig syskonkärlek, mysigt.. ;-)
Pojkarna blir mer och mer lika varandra tycker jag, man ser det bättre på film då dom pratar och rör sig också.

skogstomten:
Vilken hästsamling :D. Ella gillar också sin "bilvägmatta"..

Här kommer några bilder från Ellas jul:

Fått tag på Ps3:ans kontroll:
63640_490377226640_593031640_6294727_5369584_n.jpg

Mamma(mormor), Morris, Zaga, Ella & Jag väntar på tomten.
163445_490377566640_593031640_6294737_942723_n.jpg

Fick öppna ett paket i förväg..
156828_490379116640_593031640_6294778_5396213_n.jpg

Så himla söt hon är. Vad jag önskade Tuva hade hennes hår. :love:

Du var väldigt lik din mamma :)

Ja det är många som säger att jag börjar likna min mamma mer och mer.

Ellas hår gråter jag över ibland, kanske för att hon vägrar samarbeta kring spännen och dylikt. Bara denna månad har 5 nya lockar upptäckts i luggen, stackars barn ;)

:eek:
LYCKLIGA barn:D

jag har alltid velat ha lockigt hår, men har fått det rakaste som finns och stöter från sig ALLT - även permanent hårfärg:(

Men hon ser inte ut att ha lockigt hår? Ser bara jättetjockt ut :)

Min lillastrumpa hade ganska långt hår innan hon klipptes för första gången i onsdags. Men vi har ständiga kamper om att tvätta och borsta håret. Hon är expert på att få allt kladd i håret JÄMT så det är ju konstant tovigt = ont att borsta ut= skrik och gap.

En trött juldagsfirare höll sig sysselsatt med att plocka ner sakerna från granen hur länge som helst

Senast ändrad:

Det är just det, hon fick 50/50 hår.

Min sambo aka Ellas pappa har lockigt hår och jag har hyffsat rakt med virvlar. Ella fick rakt på sidorna och korkskruvar i bak och nu ploppar det upp skurvar lite varstans :D

Comfort: Hahaha ja det man inte har vill man ha, gräset är lite grönare på andra sidan ;-)

Samma sak har, jag har rakt och pappa lockigt och E har rakt med lockar och virvlar i luggen. Harspannen far sitta i ca 3 sekunder sa istallet ar det ett evigt bortstrykande av har fran ogonen. Men det ar ju sa :love: med lockigt ostyrigt har sa det gor inget.

DSC00174.jpg

Hjalper till

elisawill.jpg

Busig

elisa_lurar.jpg

Lanat sin au pairs lurar, halsband och lappglans...

elisa_october-1.jpg

...och skor :D

Å vad roligt att få se bilder på er lilla goding, känns som det var jättelänge sen! Hon är gudomligt söt! Hur lång är hon? Hon ser så väldigt mycket längre/"större barn lik" ut än My, och My är väl någon månad äldre väl?

Kram!

knapplån

jul2010+137.jpg

usch vad tiden går fort, han är redan 3 veckor och 2 dagar gammal!
han fixerar med blicken sen några dagar tillbaka också :) går upp stadigt i vikt haha, kurvan sticker rätt upp!

Jag är så himla dålig på att ta kort, men syrran fångade ungarna på bild när vi firade jul i fjällen.

164167_486065587000_610467000_6445701_3047881_n.jpg

167407_486065797000_610467000_6445707_7411569_n.jpg

vad vacker hon är :love:
Så kul att se hur barn runt den åldern mycket börjat sträcka på sig och så tittar man på våran lilla rultande knubbis :rofl:
Hon var snabb och tidig ut men sen har hon banne mig tagit det lungt lilla Lovis. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar