Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

DSC00489.JPG

DSC00497.JPG

Dagsfärska bilder på skruttan som blev 4veckor igår :)

Helt OT men min kusin har hånglat med Markoolio :D

Oxå OT, jar har en kollega som är en super kopia av markoolio men liite tjockare. När de är "barnshower" med Markoolio får han skriva massor av autografer och dom tycker hans tatueringar är skithäftiga :rofl:

Jag undrade faktiskt när jag såg bilden när min kollega blev känd, för de har jag missat innan jag såg vem det var :angel:

Här sover vi inatt :cry:
29724_448797907737_522242737_5913968_907684_n.jpg

Gos My, första bilden pa er ser verkligen mysig ut.

Emilia har ocksa massa lockar i nacken, jag har en del självfall i haret men hennes pappa spikrakt. Far se om lite av lockarna stannar kvar.

_
vad jag längtar efter min lilla bebis i magen när jag ser alla nyfödingar, sa söta :)

Jerseyko- Ser inte roligt ut :(

Senast ändrad:

Vet imorgon om det bara är en infektion, höftsnuva, som drabbar ena höftleden eller något annat. Hon sövdes och så tömde läkaren höftleden på vätska som är på labb nu och spolade rent leden. Nu får hon antibiotika var 6e timme och så då när läkaren går ronden imorgon före lunch får jag veta mer.

Började med 40 graders feber vi trodde var tandsprickning i torsdags. I fredags upptäckte maken att hon bara stod på ett ben, ringde 1177 som sa avvakta. Barnakuten i lördags då hade hon förhöjt värde på crp + röntgades (ua) fick åka hem och ge alvedon var 4e timme. Tillbaka idag för nytt crp som ökat från 35 till 55 (normalt för hennes ålder 0-6) och UL av höften som visade ökad ledvätska.

Hur får du henne att behålla solbrillorna på?

inga större problem, hon verkar tycka det är ganska kul att ha dom på, världen ser ju så annorlunda ut genom dom! :D

vindvissla: håller med dig, underbar ålder och det händer så mycket varje dag med dom! passar på att njuta nu, INNAN separationen kommer och lever med förhoppning (jo tjenare....) om att den inte kommer bli sååååå illa. :grin:

Fiina lilla goa My =)

När E var i Cillas dotters ålder var det inga problem med solbrillor, men gud nåde den som försöker sätta ett par brillor på hennes näsa nu =D

Det kommer med åldern ( att man inget ska ha på vare sig huvudet, i ansiktet, håret m.m ).

Givetvis, tänkte mer på dom barn som inte gillar sådana saker. Det brukar komma lite senare för många barn =)

Nisse laddar inför badsäsongen med sin nya nemo-badboll:
IMG_3369.JPG

Nästan för varmt för att vara ute idag!

Kl

Äntligen får man vara med i denna tråden också!
Vår pojke, Milton, blir 8 dagar gammal idag. Bilden togs dock i förgår, hinner inte lägga in fler än denna nu, men fler kommer var så säkra :D
Miltons+f%C3%B6rsta+dagar+120-1.jpg

En till Milton! :love: Strålande namnval ;) och bedårande liten plutt!

Enda negativa med namnet om man råkar ha hästintresse är alla tråkningar om att namnet skulle komma från hästen, speciellt från folk som inte har hästintresse (hästfolket i min umgängeskrets har aldrig kommenterat det). :grin:

Eller om någon kopplar det till porrkungen Milton, det är ju knappast han man har haft i åtanke när namnet valdes. Tycker också att det är ett jättefint namn.

jag tycker också Milton är ett fint namn, annars gillar jag inte såna lite mer ålderdomliga/ovanliga namn, men molton är helt ok!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar