Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Vilken goding :love: :D

kl

Här är ett foto på mitt underverk, som jag redigerade lite innan idag... Inte något speciellt foto egentligen, men jag tycker att texten stämmer så väl!

Milton+17+dagar+gammal+695+omgjord.jpg

hon har stenkoll på vart munnen finns.
nu kan hon även plocka brödbitarna från mina fingrar och stoppa in munnen! :love:

Gud vad häftig hinderbana! En sån måste jag oxå ta och bygga. Minns ju själv hur kul det var, och jag minns hinderbanor i lekparken från när vi bodde i 1a huset, och därifrån flyttade vi när jag var 4 år!

Här är mitt lilltroll som börjat rulla och rulla.
32124_451698907737_522242737_5993269_7076633_n.jpg

Jo det kan jag när jag byggt dem :D

Jag googlade på "bygga hinderbana barn" och fick upp ett jättebra specialarbete eller uppsats av någon. Tog en massa bra idéer därifrån. Fin avatar du har, men nu känner man inte igen dig :D

Jo det kan jag när jag byggt dem :D

Jag googlade på "bygga hinderbana barn" och fick upp ett jättebra specialarbete eller uppsats av någon. Tog en massa bra idéer därifrån. Fin avatar du har, men nu känner man inte igen dig :D

Haha nä nu skäms jag, tänkte inte för en skund på att googla :rofl:
Men tack för inspirationen, toppen inför sommaren :banana:

Haha nä jag hittar inte mig själv heller, glömmer bort att jag inte har knoddarna som avatar längre.

Gud vad häftig hinderbana! En sån måste jag oxå ta och bygga. Minns ju själv hur kul det var, och jag minns hinderbanor i lekparken från när vi bodde i 1a huset, och därifrån flyttade vi när jag var 4 år!

Här är mitt lilltroll som börjat rulla och rulla.
32124_451698907737_522242737_5993269_7076633_n.jpg

Vad stolt hon ser ut:laugh:
Gullunge

Oj va kul med hinderbana! Nu blev jag också inspirerad. Fast jag kanske får vänta ett par år... Men tills dess borde man ju hinna planera den perfekta hinderbanan :idea:

Slog du helt enkelt ner stolparna i marken (för tex klätterrepen)?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar