Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Man får ha ett sånt där järnspjut och göra ett rätt så djupt hål, sen dunkade jag ner pinnen med en slägga. Jag har även ett rep som drar åt andra hållet, annars går det inte att få någon spänning i repet. Han ÄLSKaR kojan.

Vilken tokbra idé vindvissla, kanske passar min apgensdotter?

Några bilder på min stora tjej, hon är verkligen ingen bebis längre =)

Busar i kyrkan:
Theosdop100606285.jpg

Theosdop100606353.jpg

Hemma:
IMG_0163.jpg

Hehe jag kanske ska starta ett "hinderbanebyggarföretag" och åka runt till alla bukefalister och sätta upp lämpliga hinder? :D

Min kompis skrev på min blogg igår att hon tycker att jag är en sån otroligt kreativ och mysig mamma och att det är superbra att jag fick barn före henne för nu kan hon sno alla mina idéer :) Jag tyckte det var så himla gulligt, det värmde i själen!

Vilket ljuvligt leende på första bilden, så himla fin :love:

Lägger in en bild också... måste bara tjata om hur underbar sjalen är :love: Iggy älskar den, somnar som en liten stock direkt o jag har händerna fria till annat.

31420_433208472783_615567783_5844017_4680566_n.jpg

Jag älskar den pyjamasen! Tyvärr börjar han växa ur den:p

Det ser så mysigt ut med sjal! Vi fick låna en på BB. Men jag fick inte till det riktigt med alla knytningar hit å dit:D, så nu kör vi med sele istället.

Här sitter jag och tittar lite snabbt. Var lite mer aktiv när min tvåa kom. Nu är hon 16 månader.:laugh:
När jag satt och titta kom min lilla treåring och sa "Söt bild". (den sista "sovbilden") Jag håller med henne.

Ja sjal eller sele är bra :) Iggy gillar inte alls att åka vagn om han inte får åka så här

31186746.jpg

Men jag undrar om det kan bli för mycket intryck för en sån liten? Han är två månader nästa vecka. Någon som vet bättre?

Vagnen är till för att släpa med sig skötväska och min gamla hund åker i den när han blir trött o varm. Kan säga att man får en del blickar med ungen på magen och hunden i barnvagnen :rofl:

Alltså nä, han är ju vänd mot dig så det ska inte vara några problem. Det blir nog inte mer intryck än när han sitter i sele?

Hon är så himla söt! Ser väldigt go och glad ut!

Till alla: Tänk att alla "bukefalister" får så himla söta barn!

Här är några nya bilder på Theo från den 6/6 när vi var på barndop. Min giftas-farbror är fotograf. ;)

theo6.jpg

theo5.jpg

theo1.jpg

Fotograf: B. Gustavsson

Verkligen fina bilder på ett jättesött motiv =D

Våra småskruttar är inte så små längre, både helt underbart och lite sorgligt att allt måste gå så himlans fort...

Jattefina bilder pa Theo!

Cala jag haller verkligen med, bade underbart och sorgligt pa samma gang!

I går sa Ella: ELLA ( rent och tydligt ) och pekade på sig själv och log.. Såklart stolt men samtidigt - jaha nu kan hon prata nu är hon stor flicka =( ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar