Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Nä, hon är ingen bebis längre... helt galet vad tiden går fort men jag bara ÄLSKAR den här åldern! Hon är verkligen så rolig att vara med nu och det händer nya saker i hennes utveckling varje vecka. Jag börjar nästan få lite panik över att jag snart ska in i den där bebisvärlden igen... hur sjutton ska jag hinna med att ha skoj med My och samtidigt ta hand om en liten hjälplös plutt?! lite OT så här på kvällskvisten...

Jag älskar ocksa aldern som Emilia är i nu, men det börjar bli lite svart att aktivera henne när vi är hemma. Undrar ocksa hur man ska hinna med en liten plutt sen ocksa, vi far ge varandra tips, din kommer antagligen ngr veckor innan min sa du hinner ge mig lite tips :)

kl

idag har vi vart hemma hos en av mina bästa vänner på deras gård, där får man göra allt möjligt...
luckan1.jpg

man kan rida!
luckan7.jpg

luckan10.jpg

och så kan man bada i ett vattenkar! :D
luckan16.jpg

luckan19.jpg

(kl)
Har haft en fotosession med en inte särskilt samarbetsvillig tvååring. Men fick iaf några bra bilder, dessa två får bli presenter till far- och morföräldrar. :laugh: Snacka om att de kommer att bli överlyckliga...

DSC_0492b.jpg

DSC_0495b.jpg

Gissa om jag är glad, superhundrädda Rasmus som säger att alla hundar bits! Inte då han har hittat en bästis.

31674_446803252737_522242737_5857159_6500680_n.jpg

Och 5 månaders Tilde är superintresserad av mat :)
31674_446805002737_522242737_5857286_70711_n.jpg

*kl*

Premiär för min kille i tråden då:laugh:
Han blev en månad igår, inte klokt hur snabbt tiden går!
31076518.jpg

Vi har inte presenterat oss här innan så jag tänkte terrorisera med en bildbomb.

Just efter förlossningen den första mars
s_256.jpg

Jag var helt säker på att vi skulle få en alien och det visade sig ju vara rätt
s_472.jpg

s_735.jpg

s_1975.jpg

Senast ändrad:

Vilken liten sötnöt :love:

Svartfot såna bildbomber är mer än välkomna :love: , fast det började hosta i mina äggstockar... Undra hur man ska kunna lura sambon till en till :D

Undrar om hon sitter och klurar på en teckning till storebrors födelsedag på lördag

ute och slår gräs till sjuk häst

Kl

Äntligen får man vara med i denna tråden också!
Vår pojke, Milton, blir 8 dagar gammal idag. Bilden togs dock i förgår, hinner inte lägga in fler än denna nu, men fler kommer var så säkra :D
Miltons+f%C3%B6rsta+dagar+120-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV