Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

:rofl: Ja förstås, hårig som en apa det är jag det!

Seriöst så minns jag inte om han bara kramade eller om han tog tag i tröjan.

KL

Här kommer premiärbilderna på mitt lilla underverk Mikaela

DSC00340.JPG

DSC00323.JPG

DSC00418.JPG

DSC00412.JPG

Hoppas det funkar :)

hon fick ligga i sollampa för att hon låg över gränsvärdena att utveckla gulsot, annars har hon varit frisk och pigg trots att hon kom 6veckor för tidigt :)

Vilken söt liten skrutta!
Grattis! :laugh:

KL. Nya bilder på Molly!

Provåker vår nya Zebrabuss:
022.JPG

Gräs under fötterna för första gången (jaja, jag har strumpor på mig jag vet :cool:)
037.JPG

Överlycklig :D
041.JPG

Trivs bra i nya MT:n (ska putsa spegeln, har haft bättre saker för mig :angel:)
055.JPG

Vilken bedårande liten baby! :love:

Min dotter fick också ligga under sollampa, men din såg ut att njuta mer av det än vad hon gjorde :D

Söööötmolly :love:
Åh gräs under fötterna, det har inte C fått känna ännu! Altan räknas väl inte ;) Ska bli varmt nu i några dagar, så ska ta en premiärtur i gräset snart vi med!

Molly älskar gräs!
Lägger man henne på en filt på gräsmattan så är hon ute i gräset på en millisekund :D.
Gott är det också tycker hon!

KL

vad alla ungar är söta och härliga!

Här kommer ett urval av några nya bilder på min skrutt. Alla bilder finns här: http://www.pixbox.se/alb_show_id1185715_page1.html

Busunge på språng i Slottskogen

Luktar på en maskros

Alla trappor man kan hitta ska man sitta i!

När My är busig ser hon ut såhär =)

sötnosen

Kramis med mamma

Sommarmorgon i grushögen

Bada måste man göra när det är varmt och härligt ute

//Julia

Oj vad lik hon är dig på sista bilden!
Jättesöt är hon din My :).
Nu ser hon inte ut som en bebis längre.

He he, det där är anledningen till att det varit dåligt med kort på My i några månader... Nu börjar det äntligen bli lite enklare att fota henne igen!

Å vad fin närbilden var på Ella =) Hon har verkligen blivit så stor, och blir bara sötare och sötare:love:

Tillit: Ja jösses vad han har vuxit =) Han är urgo, passar väldigt bra i rött!

Nisse: Vad det ser härligt ut med molly i gräset! Hon ser superlycklig ut!

Western_Ivy: Nämen vilken liten plutt! Jättego såklart!

Zody: Å, visst är det härligt när de ler!? Och det blir bara härligare och härligare när det blir skratt också och när de börjar skratta och le för saker de själva hittar på de små busungarna! Tänk vad mycket härligt ni har framför er!

Syrran!: Det där med gruset känner jag igen! Hur kan det vara så otroligt roligt att flytta runt på grus?! Han ser ut som en liten busunge din pojk!

Spiteful Spirit: Fina bilder som vanligt på din fina dotter! Otroligt att hon redan är två år!

//julia

Senast ändrad:

Vad roligt att du säger det, alla brukar alltid tjata om hur OTROLIGT lik hon är sin pappa =) Men nu på sista tiden så är det några som sagt att hon börjar likna mig mer och mer! Det är alltid kul att se lite likheter =)

Nä, hon är ingen bebis längre... helt galet vad tiden går fort men jag bara ÄLSKAR den här åldern! Hon är verkligen så rolig att vara med nu och det händer nya saker i hennes utveckling varje vecka. Jag börjar nästan få lite panik över att jag snart ska in i den där bebisvärlden igen... hur sjutton ska jag hinna med att ha skoj med My och samtidigt ta hand om en liten hjälplös plutt?! lite OT så här på kvällskvisten...

Hoppas du får en sovbebis då som kan sova i sele eller sjal medans du hittar på bus med My :p.
Det ska nog gå bra ska du se!
Och om ett par år så kan ni ju busa ihop alla tre :).

Det behöver du inte oroa dig för tror jag. Redan nu när plutt2 är 5 månader tycker han det är skitkul med storebror. Han tittar och skrattar och Sam älskar att spexa. Jag är SÅ glad att jag har barn så nära varann och att de har klickat som de gjort. Enda som kan vara krångligt är amningen, Sam fattade galoppen rätt fort att jag sitter "fast" när jag ammar så han hittade på allehanda bus. Men nu försöker jag sätta igång honom så han är aktiverad så lillebror kan äta. Annars funkar det alltid med Tjorven och en ask russin :) My är supersöt, ni får ha kvar grushögen tills hon har växt upp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar