Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Eller hur :D Så tvärtemot brorsan som tyckte mammas mjölk var bäst tills han var över året. Isaac ÄLSKAR grytor och kokta grönsaker, Sam har aldrig ätit mos över huvud taget. Skönt att de är olika tycker jag!

29733_395143422796_556487796_466738.jpg

29733_395143457796_556487796_466739.jpg

Galenpanna :p
29733_395143222796_556487796_466737.jpg

sby100502041.jpg

Isaac låter som en perfekt match för min Chelsea ;) Hon ska få sin favoriträtt nu: majs och kalkon. Ska se om hon äter en hel burk idag, inte långt ifrån senast ;)

30991457.jpg

Idag tog vi tåget till Sthlm, och sen tunnelbanan ut i förorten. Där blev det provning av den halvfärdiga namngivningsklänningen :love:

31174_443111227737_522242737_5762390_4654018_n.jpg

31174_443111212737_522242737_5762389_5031336_n.jpg

Tycker du? Jag som skrattar för han är så lik sin pappa!

Freya tack :love: de är underbara, med viss reservation ;)

Jag tycker också att Isaac är lik dig, men det är ju Sam också!

kl

Här är några bilder på min goding. Det är svårt att fota henne nu, hon ska bara fram till kameran och för det mesta bryr jag mig inte ens om att ta fram den längre. Synd, jag får skärpa mig!

Här är hon iaf i sin älskade grushög på vår uppfart

Flytta grusen mellan pulka (som har fått vara lite pool varma dagar i brist på annat), skottkärra, väg och grushög är största nöjet

Omväxling förnöjer! Hos grannen finns det en sandplätt istället...

...så där kan man flytta grus till sandplätten istället!

Fast roligast är nog ändå att ge mamma eller pappa lite grus och sen få borsta bort det!

Min fina underbara dotter

//Julia

Störtgo som vanligt. Jag tycker du ska döpa bebisen till Sam så blir det MySam när du kallar på dem, hur sött är inte det? :D

Goaste underbara MY, jäklar vad hon växer och söt som socker =)

Suck ( nu saknar jag Er & Götet igen )...

Ella är bra tokig för hon har ingen ro att sitta i grushögar ( eller sitta öht ). I går kväll efter 21 hörde jag små fötter tassa, runt hörnet och in i v-rummet kom liten skit i blöjan och smilade. Då hade hon tagit sig från sin säng upp i våran, ner på golvet och ut ..
Sedan gick hon runt runt runt i hemmet i 2 timmar och lekte =/

Dom är för söta när dom kommer ut sa, vi behöver aldrig hämta Emilia i sängen. Hon kommer ut själv :)

Freyja- Den där grushögen verkar vara en rolig lekplats, jag vill ocksa ha en trädgard!

Vindvissla- Pa den bilden är Isaac väldigt lik dig, mer än pa andra bilder du visat.

söta stora My!

Eller så döper ni nästa till Tyra (om de blir en tös) , så kan ni kort och gott ropa Myra när de ska komma .D

+ vindvissla: Ha ha, tanken är faktiskt att nästa bebis ska heta Sam om det är en pojke, det är både praktiskt och fint :laugh: Blir det en flicka får hon nog heta Maja.

Cala: Och vi saknar er! Vad gosigt med lilla Ella som kommer så. My sover i spjälsäng och kan inte komma ur den själv så jag har inte upplevt det där än. Men jag kan riktigt höra de där små tassande fötterna när du beskriver det, så mysigt :love: (fast kanske inte sådär på kvällen när man vill ha lugn och ro, eller?)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar