Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

snäckan :love: jag känner att jag verkligen gillar våra ungar, din, min, voltis o kpist's :D
har en till bild på Luckan o "hennes" hund :angel:
lykkeambra.jpg

Det är svååårt att låta bli att fota för dom är ju så söta!

Din bild ljuger, var är Hannibal liksom?? :D:love: där kan vi snacka läskig unge!

Men sööööööt! :banana:

snäckan :love: jag känner att jag verkligen gillar våra ungar, din, min, voltis o kpist's :D
har en till bild på Luckan o "hennes" hund :angel:
lykkeambra.jpg

Det är svååårt att låta bli att fota för dom är ju så söta!

Sötlöken:love:

Jag håller med dig om att man har ett extra gott öga till fantastiska fyran:D
Våra ungar måste ju exceptionellt bra gener:D

Hädanefter kommer jag bara hälsa på kompisar som själva har barn. Vi hade en underbar eftermiddag igår, och så skönt med en inhägnad trädgård med leksaker och ett annat barn! Och så fanns där ju ponnyn Felix :love:

Hädanefter kommer jag bara hälsa på kompisar som själva har barn. Vi hade en underbar eftermiddag igår, och så skönt med en inhägnad trädgård med leksaker och ett annat barn! Och så fanns där ju ponnyn Felix :love:

Haha där behöver man inte tjata på upp med blicken ;)
Sött ekipage.

Ja jag håller med, det är väldigt mycket lättare att häls på folk som har barn själva. Man behöver liksom inte vara på sin vakt på samma vis. :D

När vi hade kommit hem från söndagens skidutflykt fick Vidar o Lovis sitta i samma skidpulka ett tag, gick långt över förväntan! :eek::D

lite syskonglädje :love:

Åh så mysigt det ser ut! Och varmt och gott! (ja i den där mojängen alltså, inte snön, den ser rätt kall ut :D)

:crazy:
Åh så mysigt det ser ut! Och varmt och gott! (ja i den där mojängen alltså, inte snön, den ser rätt kall ut :D)

Ja det var mysigt,
ännu varmare i mojöngen när vi var ute och åkte, de där andra var hemma bara.

Vidar kurade ner sig i pulkan på renfällen efter lunchen

kallt, ja jo.. ehm knas unge :love:

Alltså allmän fråga, vissa barn är ju lite mer än andra för att stoppa ALLT i munnen, hur länge kan sånt tänkas hålla i sig?

Helt underbara bilder, det får mig faktiskt sugen på snö ( trots att jag börjar bli aningen less ) :)

Vindvissla: å andra sidan får dina bilder mig så sugen på riktig vår. Visst är det underbart att besöka någon som redan har "barnsäkrat" :D

Tycker jämt hon ser så full i faan ut ( på ren svenska ) :D
23518_369787551640_593031640_4078324_1775099_n.jpg

JAg ska köpa en sån mössa:D

HAr lurat på en fin grön, och tamejtusan, den kommer flytta in... Jättesöt! Dottern också:D

*Lånar din knapp lite*

Nu var det längesen igen, jag är dålig på att fota nu för tiden :o

men det blev lite i helgen, och idag:

Mina grabbs är på promenad
70836_1268773068.jpg

Ludvig tar täten, han har ingen aning om var han ska, men kul är det att gå först!
41465_1268773170.jpg

Danile säger ofta att han inte har tid, och just här hade han verkligen inte tid, han drog med vagnen i full fart efter att kortet är taget...
36187_1268773315.jpg

Ludvig på egna ben! 15 månader igår
25133_1268773383.jpg

Daniel 15 månader på dagen och på nästan samma ställe
21052_1225751679.jpg

Minimannen!
53023_1268773417.jpg

Daniel fikar med sin yngsta moster i stockholm
58643_1268773658.jpg

Hittade en ursöt öronbild... Ludvig låg rätt trångt på slutet och hans lilla öra hamnade snett, det tog ett par månader innan det låg som det skulle

79286_1229548626.jpg

Åh jag har flera stycken i olika mönster, mösstokig mamma här ;)
Jag är nog rätt mösstokig jag med :rofl:
Men jag har ändå urselt med mössor till dom, bara dregglar på roliga mössor.

Hon har något extra din tös på något vis,
härlig attityd/utrstålning på någotvis.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 396
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 407
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 900
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 697
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar