Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

pic_dl.php

Här är mitt "lilla" 2 ½ årsbarn. 98 cm lång och ca 16 kg vägde han på 2års kontrollen.:p

Han klippte sig hos frisör kort efter kortet togs, men jag har inte orkat lägga upp några bilder än.;)

elr annan bildsida? jag lägger upp från bilddagboken funkar jätte bra

Ja konstigt

Lite bilder på min 6 v bebis Fanny =)

37587_1268751348.jpg

15192_1268751239.jpg

65662_1268315213.jpg

77467_1268315137.jpg

77847_1268315304.jpg
:love::banana:

Ja, de säger att det beror på att han hade det trångt och att örat vid något tillfälle lagt sig fel och liksom spänts fast så....

Söta var de iallafall, båda öronen såg ut så och helt håriga, han såg ut som ett litet troll nästan!

Och även här är hon jättesöt :love:

Blir så bebis sjuk när jag ser dina bilder trots att min lilla Gustav bara är 7 månader nu :D

Vad irriterande. Fungerar verkligen inte bilderna eller länken? Det står på fotoalbumet att det inte är hemligt eller privat... *suck*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 033
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 846
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 601
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar