Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Här e min lilla tjej som föddes 3 Feb 2010 =) Fanny heter hon:love:

23888_1267349228.jpg

Vilken sötnos!

Här är mina grabs i skrivande stund. Sam är förkyld och Isaac han njuter av den svenska luften :D

Ja, inte den nya vagnen. Jag hittade denna för 2500 istället. Funkar toppen, det enda tradiga är att Isaac ligger vänd från mig men jag tror han är för stor för liggdelen så jag bryr mig inte om att köpa någon. Jag har ju den andra vagnen också. Flygningen gick helt ok, det var verkligen inte mysigt men det kunde varit mycket värre. Vi satt längst bak och bredvid satt en trevlig dansk man som själv hade tre pojkar hemma, så han hjälpte till lite. Sam var överallt, under sätet, hoppandes i sätet, men höll sig i skinnet och Isaac sov hela vägen. Min tutte hängde lös i två timmar men vad gör man inte för husfriden. :D

Vad perfekt att du hittade en vagn :)

Skönt att flyget är över och att det gick bra, lite hopp och studs får man räkna med när dom är i Sams ålder :D

du måste ju erkänna att blicken hon ger en ibland är mördande! jag tror jag ska hänga en rosa sko runt halsen numera när jag träffar henne! :D

*kl*

Maja provar mormors shettis

Simning

Favoriten, simma SJÄLV!

Här är tanken att barnen ska krypa över madrassen... Maja vägrar krypa!:D

vi har haft besök av kusin Lucas idag. det är exakt 6 månader mellan dm, så han r snart 10 månader.

såklart barna ska vara med på samma bild tyckte dom smarta mammorna.
30610018.jpg

fina barna. :love:

ett projekt dömt att misslyckas såklart. det skulle vi ju ha kunnat räkna ut med lilltån. :o
30610014.jpg

att peta på lillkusinen var lika kul för Lucas som det var skräckinjagande för Matilda.
men ett roligt kort blev det iallafall. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 396
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 402
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 697
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka