Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Freya: Hon sken upp som en sol när hon fick syn på My, så jag vara bara tvungen att ta kort på det...

Freya & Cala: Näää vi är inte ett dugg lika :angel:

Ja gud vad det händer grejer, hon lär sig nya ord varje dag (senast Hjälp, från Alfons Åberg boken vi läser på kvällarna), hittar på nya tokigheter och bus.

*KL*

Fina bilder nilägger in allihopa! Jättekul att se hur allas små godingar växer! :love:

Här kommer återigen en dagsfärsk bild på Theo.

Theosoffa.jpg

Jaa visst har hon. :love:

Idag ledde hon in minishettisen själv från hagen ( 20 m ), okej jag gick på andra sidan i fall något skulle hända... Hon är så stor och duktig! :banana:

Jag har ju varit en smula lat på slutet, men idag lyckades jag sparka mig ut på en prommenad.
Lill skrot ser ju ut att ha gillat det iaf, hon mådde riktigt gott där på jackan.
(japp det är brorsan gamla tomtedress :o )

Somnade på vägen hem

Ja hon myser nog rätt bra på ryggen verkar det som :laugh:
Så skönt med bärjackan också, slippa krångla på henne en massa kläder,
för det talar hon om rätt ljudligt att det inte är kul :angel:

Calazirya tja vi kom ut iaf ;)
Fast hon verkade ju trivas är uppe på berget så vi försöka ge oss på fler utflykter med pauser.

Dock måste jag lära mig att få henne högre upp på ryggen,
nu hamnar hon för långt ner och då säger ländryggen upp sig till slut.

Vad mysigt det såg ut med bärjackan, man kanske skulle ta och investera i en sån? Har du en mei tai och bär i eller är det en sjal? Söt som socker är hon, tomtenissan!

Vad mysigt det såg ut med bärjackan, man kanske skulle ta och investera i en sån? Har du en mei tai och bär i eller är det en sjal? Söt som socker är hon, tomtenissan!

Bärjackan är jag som sagt väldigt glad över, inte kanske den snyggaste modellen, men jag ville testa och hittade en begagnad och jag är så glad över den :bump:
Så det kan klart rekomenderas.
Det är MT jag bär med just nu,
vävdsjal och jag slutar i ett frustrerat utbrott och en intrasslad tomte :rofl:
Har ju några bärselar också, Beco är väl den som är mest ok på mig,
men inte ens den funkar bra på ryggen.
Jag är för kort :mad:
Mina föräldrar var elaka (skämtar givetvis) och gav mig korta gener, jag är ju för tusan kortare än mamma till o med :angel:

Ja inte är det lätt inte! Jag blev lite inspirerad, här är vi på väg att städa köket. Han satt kvar i ca 3 minuter :D

Ser ju supermysigt ut ju! :love:

Några nya sovbilder på Molly.
Hon viftar och tränar armar och ben hela tiden, så de enda hyffsade bilder man får på henne är just sovbilder :p.

På fårfällen:
29746510.jpg

Sparkbyxorna hade jag när jag var liten :p
29746511.jpg

Sötnos. Vi har visst ganska lika smak på babykläder, Emilia har en likadan igelkottsbody och samma mönster på en body som den röda med månar :)

Jaa, kanske det :laugh:.
Jag älskar bebiskläder! Blir nästan glad när hon kräks ner kläderna så jag får byta :D.
Tänk om man kunde ha lika lätt att hitta kläder till sig själv som till små bebisar, det skulle vara underbart :).

Exakt på dagen lika gamla ju :)

Ella är också född 31 mars, så då tror jag helt enkelt att det var en nufödsdetbaragladabarn dag :D

en sån klänning har Lykke också fått! :) av sin... ja... eller av min typ reservmamma haha. (jag har några stycken..) fast den är fortfarande för stor så hon måste fetta på sig in i den först :p

för övrigt, thumbs up till pappans tatueringar! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 365
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 974
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 592
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(