Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Kul att se Rasmus igen! lite skillnad från 9-månadersbilderna där han är som en liten michelingubbe :D Nu har han ju toddlat till sig lite! Är han jättelång eller är det jag som har en liten grabb?

Idag har vi varit och inspekterat nyponbuskarna i häcken. AJ aj aj sa Sam :D

Och så har vi varit och hälsat på i grannens traktorlada, Sams favoritställe. Vi övar på att "lämna och gå hem utan att få ett totalt sammanbrott som varar i en halvtimme och slutar med att jag måste bära hem honom under armen för att inte bli ihjälslagen". Det går väldigt bra nu måste jag säga, nu räcker det man busar till det med honom så följer han med hem!

Bäst att inte jag lägger ut bilder fran varan promend igar :)

Det var 8 grader varmt och sol, fast sjön var fortfarande frusen och det finns snö kvar. Men det ska bli sol och runt 10 grader hela veckan sa den snön är nog borta snart.

version-9a1569e20a950dd6f25cfe19490b4e2b

Lilla skrutten som vi fick se idag! :love:

Jättelång vet jag inte men inte är han en liten skit direkt. :D Gissar på att han börjar närma sig 85cm och 14 kilo (mot när han var 6 månader, 12 kilo och 74 lång)! Han har bytt från modell klot till modell barn :laugh: Han har 92 på overallen på bilderna.. Hur lång är Sam?

Och jag säger som Jerseyko: Ni som har vår får inte lägga in bilder här!! FUSK!! Vi har oxå 20 minus och en meter snö!!! :mad:

Yepp å man såg även jätte bra hela tiden trotts att liten rörde sig konstant :P
Såg nästan själv till och med va det va innan hon sa det! :)

Gud vilka underbara kinder!! :love:

Vad lik hon är storebror på understa bilden!!

hihi hon är störtsöt!

CQ det var lite för kallt egentligen att vara naken men glömmer man dörren olåst här tar det inte många sekunder innan herr nakenfis är ute! :D

*kl*

Bildbomb!!

Gustav äter blåbärspuré

DSC04806.jpg

Mamma använder blixt, bäst att blunda. Första gången i sittvagnen!

DSC04819.jpg

Valde en egen anka för hela 10kr, det var det roligaste på hela stället

DSC04825.jpg

Senare på kvällen var ankan måltid

DSC04829.jpg

Sedan blev vi gnälliga och fick åka gåstol lite, då blev vi glada igen

DSC04834.jpg

Sedan blev vi lite gnälliga igen och fick gå över till grannarna.

DSC04842.jpg

Där spelade vi kort

DSC04848.jpg

Sedan var vi glada igen när vi kom hem

DSC04852.jpg

Sam väger lika mycket nu som tvååring som ettåring! elle4r kanske ett kilo tyngre men runt 12-13 kg. Har 86 i det mesta och 92 i vissa saker. Han blev 2 i januari.

hihi hon är störtsöt!

CQ det var lite för kallt egentligen att vara naken men glömmer man dörren olåst här tar det inte många sekunder innan herr nakenfis är ute! :D

samma här :angel:
Fast snö kvar, glömde låsa dörren, var förra veckan och sådär -20 grader :crazy:
buke1.jpg

buke.jpg

Kan ju säga at tjag låste dörren sen :crazy:

Hihi han har ju i alla fall skor på sig! Det är så sött när Sam kommer i keps och pappas gummistövlar och säger "bye, see ya, good luck" och sen ska han gå ut :D

Vilken söt hund ni har!

Kanske ska tillägga att på andra bilden var han på väg ut igen, men då hade elaka mamma låst dörren redan. :devil:

Hihi han har ju i alla fall skor på sig! Det är så sött när Sam kommer i keps och pappas gummistövlar och säger "bye, see ya, good luck" och sen ska han gå ut :D

Vilken söt hund ni har!

Näe? lyckas han gå i sin pappas stövlar till och med? :D:love:
Sött att han säger sådär med, haha, nä här drar han bara ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 720
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar