Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Knapplån

Kan skratta på uppmaning:)
IMG_1274.jpg

Gillar att läsa
IMG_1268.jpg

Ja jag börjar faktiskt bli lite sugen.. men det passar sig inte just nu, har precis skaffat en häst till och håller på att bygga om lagårn till stall här hemma.. Så vi väntar nog nåt år till eller så! (Kanske:p) Man blir ju inte direkt mindre bebissjuk av att titta här nu när det kommit så många nya gosisar..!:love:

Kl.

Ni har alla helt underbara barn, men det vet ni säkert redan :)

Emil, mitt hjärtas fröjd och glädje :love:

IMG_2928.JPG

Kolla gaddarna :D
IMG_2879.JPG

Emil och "syrran" Toffie :love:
IMG_2893.JPG

Jag är osså sugen på en till... mina är snart 2½ resp 1½ år. Problemet för mig är att jag måste hitta en karl att skaffa ett syskon med. :D Så jag tror inte att det kommer bli några fler barn för mig tyvärr, känns inte så nu, jag blir ju 34 iår och åren bara rinner iväg...

Knappar lite

Idag klippte jag minsta prinsen, men jag vet inte vad jag egentligen tycker om det. han blev fin, men jag saknar redan det flygiga fina håret!

Här ser man håret innan jag gick loss på det
61313_1265926109.jpg

Och efter
17235_1266442911.jpg

57039_1266443087.jpg

Men vad go han ser ut!
Sista bilden var ju bara :love:.

Molly älskar också päls btw.
det bästa som finns är att sitta på mammas häst och dra honom i manen :D.

Det blev jättefint! Klippte du det själv? Duktigt isåfall!

Loke och jag klippte oss hos frisör idag.

Ska lägga upp bilder när jag hittat kabeln..:p

Saknar hans hår med, men det blev så slitet där bak:(

Jag körde med maskinen rakt över, det var inte helt lätt eftersom en viss liten herre hela tiden ville titta på maskinen :cool:

Jag har ju inte hängt här på ett tag.... Har du o pojkarnas pappa separerat?
Det finns ju många som blir förstagångsmammor vid högre ålder än där du befinner dej nu så en 3e är väl ingen omöjlighet om du råkar springa på en passande karl.. ;)

Jag för min del har definitivt fölat färdigt, underbara ungar men jag är inget fan av att vara varesej gravid eller föda de små liven. Nu är jag nöjd :D

Några bilder på mina killar:

Adam på väg hem från dagis, skönt att ha promenadavstånd!
DSC01338.jpg

Adam kastar sej över vår ståtliga snöhäst.. jaja.. det fattas ett huvud..
DSC01353.jpg

Lilla Emil har tyvärr blivit riktigt sjuk i RS-virus och fick tillbringa ett dygn på sjukhus för att få hjälp med att andas. Väldigt sjuk men ändå på gott humör!
DSC01374.jpg

DSC01378.jpg

Hihi, lilla söta knubbisan :p.
Hon verkar ju för go:).
Snart får jag klämma på de goa kinderna också :love:.

Haha kläm på du, hon är van :D

Första man får höra när folk ser henne för första gången: vad stooor hon är!
Inte: vad söt eller fin :D men det kommer ofta direkt efter så det är ok haha.

Men vad go han ser ut!
Sista bilden var ju bara :love:.

Molly älskar också päls btw.
det bästa som finns är att sitta på mammas häst och dra honom i manen :D.

Tack :) Ja han är precis så go som han ser ut, det kan jag lova ;)

Åh vad mysigt, jag vill också att Emil får snusa lite hästlukt, får våldgästa närmaste stall tror jag :D

Jag har ju inte hängt här på ett tag.... Har du o pojkarnas pappa separerat?
Det finns ju många som blir förstagångsmammor vid högre ålder än där du befinner dej nu så en 3e är väl ingen omöjlighet om du råkar springa på en passande karl.. ;)

Ja, vi flyttade isär för ½ år sedan.

Nä, ingenting är ju omöjligt. ;) Annars är jag väl eg rätt så nöjd med dom 2 underbara pojkarna jag har, men visst, längtan finns ju där... Jag längtade ju efter en andra direkt efter att Emil föddes och kände samma sak direkt efter att Jeppe föddes osså... Men där nånstans insåg jag att jag fick hejda mig, förhållandet var långt ifrån på topp och jag anade åt vilket håll det var på väg + att jag ville börja jobba igen innan det skulle bli nått fler barn. Nu har jag snart jobbat i 1 år, otroligt vad tiden går fort. :)

kl

Länge sen sist igen.. Det är full rulle här hemma! Jag brukar slinka in här lite då och då och titta på alla underbara barn men jag är urusel på att kommentera...

Rasmus snart 17 månader
IMG_3005.jpg

IMG_3019.jpg

IMG_3056.jpg

IMG_3074.jpg

IMG_3083.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 720
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar