Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Haha jag var tvungen att kolla en gång till, jag såg bara schäfern med den rosa grisen i munnen som sa "Jag har också en leksak, titta!" Men den andre var ju också :love: Jag tror jag tittar för mycket på Disney, alla liksom pratar haha. Gud, schäfern ser ju ut som en pygmé jämfört med GDn!

Haha jag var tvungen att kolla en gång till, jag såg bara schäfern med den rosa grisen i munnen som sa "Jag har också en leksak, titta!" Men den andre var ju också :love: Jag tror jag tittar för mycket på Disney, alla liksom pratar haha. Gud, schäfern ser ju ut som en pygmé jämfört med GDn!

*s*

Schäfern vill alltid va med o visa leksaker, gör hon fel o man skäller på henne får man en gris eller katt i nyllet :love:

GD´n är bara 90 hög o väger 80 kg:D

Sicken goding!

nja, syns att de är syskon, men jag tycker Sam är mer lik dig och Isaac mer lik pappa! :)

shit vad tiden går!!!!
Redan 8 veckor, lilla godbit.

Håller med YorkWann, det syns absolut att de är bröder, men kankse är sam lite mer lik dig och Isaac mer lik sin pappa.

(eller så är det bara Isaacs goa kinder som är skillnaden)

*knapplån*

Lite nytt på min skrutt

dscf1928_75004018.jpg

Mjölk är mums

dscf1926_75003660.jpg

dscf1900_73857955.jpg

dscf1880_73857719.jpg

dscf1848_73856455.jpg

dscf1855_73856787.jpg

Reser sig upp mot allt, klättrar på allt, kan numera stå utan stöd samt har börjat resa sig utan stöd. Händer saker varje dag

Haha hon är så jäkla go Ailie! Det är ingen som kommer köra över henne i första taget :D

kl

Jag håller med, Sam är mer lik mig och Isaac mer lik sin pappa. Båda två är sötast i världen!

såklart dom är. :D

Aningsfull: himmel å pannkaka, va hon pratar! å så duktig å såga nej så. :love:

Ia_: om ja PMar min adress, skickar du den stora blå (grå?) till mig då? oh my, vilken skönhet..... :love:

Senast ändrad:

Bha Lovis är ju en fjäder, Ella är 74 cm lång och väger 10,6 :D

**

Grattis söta Maja på 1års dagen, hurra hurra hurra!!

Oj, då är My och hon nästan lika stora =) My är 75,5 cm och väger lika mycket som Ella :D

kl
Jag har massa nya bilder men har inte hunnit ladda upp dem ännu... kommer inom kort.

//julia

kl

Några bilder =)

Charmtrollet äter mat

Tar sig en tur i huset efter badet

ute i snön

tittut över soffkanten

övar på "surminen"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 719
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar