Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

kl

fy på mig själv! jag är skitdålig på att kommentera alla söta barn, men jag tittar på dem :D

Dags för Moa igen,hon har hunnit bli 4 månader (och 9 dagar) hur det gick till har jag ingen aning om:o

Bilderna är rätt gamla, hon var bara 4 månader då de togs:angel:

30508712.jpg

30508713.jpg

30508718.jpg

30508710.jpg

ja, som vanligt bara mobilbilder men jag tjatar på sambon att vi kan ta en billigare tv och en kamera med:p

Stora fina Moa! :love: Läskigt när de växer så fort ! *kikar på min egna klump i babysittern*

Ni tar så fina bilder på honom!

Här är mina älsklingar. Vi badade alla 3 sen på med pyamas och kvällsmat.
30532434.jpg

Sen somnade de bägge två mätta och belåtna
30532437.jpg

Snorpan
30532394.jpg

Testar någon "sovsäck" jag vann i auktionen. Sov faktiskt bra i den när hon fick upp handen och kunde snutta på den.
30532403.jpg

Röda kinderna beror på köldskada :( Hon hade dubbla overaller, mössa, luva och hade ansiktet mot mig men blev ändå så kall att hon fick rodnade kinder. Det är dock mkt bättre nu och inte så djupt att det är frostskador som stannar kvar livet ut. Utan det ska försvinna av sig själv efter 1-2 veckor. Vissa dagar syns det knappt och andra är hon väldigt röd.

Nu vill jag ha vår :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 714
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar