Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Även jag hade en amningsbild
Så sen Isaac kom har jag varit inne mest och sambon har varit ute med Sam...
Måste bara fråga vad det är du bär i? Ser spännande ut!
Men jag har försökt ta mig ut utanför huset med båda ett par gånger. Först mata plutt, sen klä på Sam (som alltid är naken) sen byta på Isaac som har bajsat, sen mata Isaac igen, sen är det dags för Sam att äta lunch och sen blir han trött och ska sova middag.... Efter middagen ska Sam äta något, sen kläs på, sen ska Isaac vakna för man kan inte klä på honom när han sover och om han vaknar är han hungrig. Så vi väntar tills Isaac vaknar, då får han äta och sen klär vi på Sam. Sen går vi ut och hinner vara ute en kvart innan Isaac börjar picka på mitt bröst och Sam har bajsat alternativt rymt ner till grannen tre gånger så jag fått släpa med honom hem under höga protester. Släpningen är jobbig nog ändå utan bebis i sjal eller vagn, man kan inte bära honom normalt heller för då bits och sparkas han så det är liggandes med armar och ben utåt som gäller.
Åh! Stinky-suiten ser ju helt underbar ut, precis i min smak! Var kan jag hitta den?