Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hittade en enda amningsbild på chelsea, och då har hon armen för haha. Här är hon bara några minuter gammal! Minns att det nöp till när hon började suga, men att hon direkt tog bra tag och fixade allt själv!
En annan får leta upp dragspelsmusik och trummor på You tube till William. Han är precis tokig i musik och instrument (vart det nu kommit från?). Och hans pappas jobbarkompisar som kan spela är hans största idoler... Det värsta är när han ska glo på fiskarvalsen på youtube men någon gammal gubbe som filmat själv... Tillslut blev det lite jobbigt att byta dragspelslåtar varannan minut så nu har maken fått filma jobbarkompisarna när de spelar dragspel... i hela 20 minuter !!!
Jättefina bilder förresten på alla era barn! Jag är så lat på att lägga upp bilder. Får se om jag kan skärpa mig när den lille tittat ut!
Spana in vad Moa lärde sig häromdagen!! vända sig till mage fast vad som hände sen vet jag inte för jag lade henne mitt på gymet så hon har kanske lärt sig krypa med..
ja förflytta sig neråt går ju med..jag lade henne i gymet med filten över sig!
haha härligt med dragspel! jag önskarr jag haft kameran redo i somras när min pappa och hans band spelade Old mc donald för Sam, minen var absolut oslagbar! Han fick ett eget munpel i julklapp, tror morfar hoppas på ett musikbegåvat barnbarn hihi.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.