Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

bildbomb!!!!!

klänning & ragsockor måste man ha!
30253619.jpg

mitt i en nys... :D
30253623.jpg

jag har en underläpp och jag är INTE rädd att använda den!
30253627.jpg

där kan ja hänga hur länge sm helst å kolla på saker....
30253587.jpg

Matilda aka putläppen.
30253589.jpg

spanar på mammas smörgås....
30253594.jpg

Åh 2a bilden när han sitter i korgen :love:

Tilde sover nästan hela dagarna så det är lite fotograferat på henne, och Rasmus han springer bara runt men jag har lite nya bilder i kameran kan ladda ur dom i kväll på andra datorn.

Åh 2a bilden när han sitter i korgen :love:

Tilde sover nästan hela dagarna så det är lite fotograferat på henne, och Rasmus han springer bara runt men jag har lite nya bilder i kameran kan ladda ur dom i kväll på andra datorn.

Tackar, hihi ja man riktigt ser hur hans små öron pekar rätt ut :p

Väntar spänt på bilder :bump:

Lite fler på Finaste Finaste Emil :love:

12B_5582.JPG

12B_5580.JPG

12B_5622.JPG

12B_5518.JPG

dina bilder blir så sjukt fina!!!
antar att du inte oftar med en digitalkamera á 1000 kr från den lokala elektronikaffären..... :grin:

å motivet är ju inte så tokigt det heller. :D

Haha skinkybrallan hade passat bra här hemma, dösöt! Och bilderna i korgen också, hur go som helst ju!

Cilla så söt med lilla läppen haha hon vet vad hon vill minsann!

Vindvissla: Vad det ser underbart ut. Jag är helt inne på din linje, amning är härligt, gravid kan man hoppa över. Sedan gillar ju jag att föda barn också!
Men här ska det inte bli fler är det tänkt.

Jag håller med, föda barn kan jag också tänka mig att göra igen. Trots sjukt ont denna gången. Men det är ändå så jäkla häftigt.

Tänk om man kunde dela på det... jag är mer än gärna gravid igen, men föda... brrr vågar inte ens tänka på det :D

Nu har vi ju alltid sagt att vi bara ska ha ett barn, så bara vara gravid går ju bort liksom :p Om jag slapp föda kunde jag vara gravid åt ngn annan kanske hehe.

hehe jag pmar dig när det börjar rycka i bebistarmen igen :D Jag kan ta över när värkarna börjar på riktigt!

Fantastiska bilder med sånt härligt ljus. :love: *kastar en missnöjd blick på den egna kameran*

Vi tycks ha rätt lika klädsmak, Milton har också Stinky! :D

Haha ja det vore ju ngt :D
I går "mös" jag och sambon för första gången sen förlossningen... inte fått min mens ännu men vet ju att "risken" för grav ändå finns. Han blev lite nojjig faktiskt :p

Sååå söt är hon!! Men tyckte ju att det var nyss hon kom, och nu ser hon ju så himla stor ut! :eek::love:

Oj oj vilka fina bilder!! :love:
Fint motiv med så klart hehe.

Jag som älskar att fota har ändå aldrig kameran framme! Men blir kanske mer sen, nu ligger hon ju mest eller sitter i babysittern. Roligt sen när de börjar dona med grejer och göra mer miner och så!

Jag beställde en fotobok när Milton blivit 6 månader och när jag höll på att fixa med den insåg jag att säkert 70% av bilderna jag valde var från de två senaste månaderna (4-6 mån). Det är ju så, de blir så platta och tagna ur skumma vinklar när de bara ligger och plirar på en filt eller i babysittern.

Nu får jag lika många bra bilder per dag som jag fick på en månad när skrutt var liten... :)

Hm ja fast jag känner nog att det skulle vara bra om man klarade av att ta sig ut en stund först, med två barn, alldeles själv. Just nu känns det som en halv omöjlighet. Men sen så! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 771
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV