Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Nejmen, en till blåögd drake! :D Vilken fin kompis han har, vovven ser väldigt snäll, älskande och försiktig ut! :love:

Första helt klart :love:

Hurra hurra för Sam förresten, stora killen :banana:

Calazirya:
Vad roligt det ser ut med pulkaåkning, även om det lutar lite här och var och ser lite snöigt ut :rofl: :p

Nejmen, en till blåögd drake! :D Vilken fin kompis han har, vovven ser väldigt snäll, älskande och försiktig ut! :love:

Hihi ja jag minns allt dina supersöta bilder, dom är rätt lika minsann :love:

Ja hon är gudomligt snäll och tålmodig, bättre barnhund kan man nog inte önska sig! En gång när jag och Emil satt och klappade henne råkade han vara snabb och grabba tag i pälsen precis runt hennes öga, hon rörde inte en min!
Men jag var ju såklart snabb att lösgöra henne från hans lilla men förvånansvärt starka näve också ;)

kl

Bara för att jag :love: att amma

Graviditeten är inget för mig, men åh vad jag älskar att amma! Jag skulle kunna ha det som heltidsjobb :D

Åh vilken fin bild :love:

jag älskar att amma med, min L fyllde ett år i december och vi ammar fortfarande ganska mycket! Och kommer fortsätta åtminstonde till sommaren :laugh:

Men men men ååååååååååh.... :love: Och jag kan bara hålla med, det är helt otroligt mysigt att amma ( hade det inte varit för mjölkstockningarna, som verkar bra mycket mer förtjusta i mig än vad jag är i dom, hade jag lätt kunnat amma läääänge till :D )

Måste bara visa några av bilderna Emils Pappa tog på honom igår :love:

12B_5621.JPG

12B_5600.JPG

12B_5467.JPG

12B_5508.JPG

Vi har varit borta i 3 veckor och har bara haft tillgang till internet korta stunder. Vilka söta nyföddingar det har kommit under tiden och alla andra har blivit sa stora.

Eftersom det var ett tag sen jag la in bilder kommer här en bildbomb pa Emilia som nu blivit 10 manader.

Photo_98656_1319294.JPG
(tröjan och mössan hann hennes mormor nästan sticka klart innan hon dog, resten gjorde min moster klart)

Photo_98656_1319298.JPG

Julafton
Photo_98656_1319291.JPG

Photo_98656_1319287.JPG

Photo_98656_1319282.JPG

Pappas hund hjälpte Emilia att öppna julklapparna, det var superkul tyckte Emilia
Photo_98656_1319277.JPG

Vilka härliga bilder!
Turbofling: Vad fina de stickade kläderna var.
Vindvissla: Vad det ser underbart ut. Jag är helt inne på din linje, amning är härligt, gravid kan man hoppa över. Sedan gillar ju jag att föda barn också!
Men här ska det inte bli fler är det tänkt.

*kl*
Snötrollen in action.

Idun:
DSC_9402_redigerad-1.jpg

Alde och hennes pappa:
DSC_9226_redigerad-1.jpg

Maja har också en privat dragare:)

20237_240784466556_542276556_3825659_74386_n.jpg

Mycket poppis bland både barn och hund!

Mysig bild. :love: För mig var det tvärtom, jag gillade att vara gravid, men amningen...nejtack, inget för mig. Nu kan det ju iofs ha berott på att ingen av mina ville ta bröstet, det var bara massa kämpande och då blir det inte roligt. Gav upp ganska sanbbt och pumpade sedan i ett par månader innan jag gick över helt till ersättning. Kan ju bli annat om jag skulle få ett barn i framtiden som tar bröstet direkt...

Fina bilder på fina småskruttar alla visar. :love:
Jag hinner ju aldrig lägga ut några bilder... :( Kanske ska prova ta ett ryck med et ikväll, för bilder finns det ju...

Åååh sån underbar bild! :love: Ja amma är verkligen superhärligt (när det funkar). Jag har knappt nån mjölk kvar till min matglada 7-månaders och sörjer lite i förväg...

Haha gud så söta pulkabilder! Hon ser verkligen trumpen ut på sista bilden. :D

Vilken fin schäfer! Precis min smak när det gäller kropp och färger. :)

Tack tack! Är riktig glad för att vi hittade en riktig "bruksschäfer" som håller, dvs inga släpande bakben och rumpan i backen...

Åh din bild var lite vackrare tagen :)

Men bor man i stan så tar man vad man har ( speciellt då kommunen skrapar bort all snö och sedan grusar femhundrasjuttioelva ggr ). Då fungerar parkeringar bäst :D

eyz: Jaa haha hon var rätt sur också ;)

åh vad mysigt det ser ut med era hundpulkabilder!

jag snodde vindvisslas ide av sin uinderbart söta amningsbild:D

30253516.jpg

30253524.jpg

30253520.jpg

30253523.jpg

30253526.jpg

Senast ändrad:

Aaww, vilken sötnöt!:D

Gillar det rosa hon har på sig.:)

Hittar så fina rosa och andra gulliga barnkläder till tjejer, men inte alls lika mycket till min son.:(:p

*kl'*

Vilka fina ungar ni har där ute! Det bara poppar upp bilder ju:).
Jag vill ha en kamera!:mad:;)

Åh din dotter är ju bara så jäkla söt! :love:
Och en sån klänning hade Molly på julafton också ;).

Comfort: Vilken liten go mullis du har fått, hon är ju bedårande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV