Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Rasmus är oxå typ 80 cm. Glas har han druckit ur länge, vi köpte plastglas på ikea och så får man ju hälla upp typ 1 klunk i taget ;) Ikea har små bestik oxå vi har några sånna hemma.

Ja det är helt sjukt vad fort det går.

Klättra på stolarna gör Rasmus typ hela dagarna, i köket och i vardagsrummet så han kan titta ut genom fönstret. Han står där just nu "Kommer lastbiiiiiil" som en upphackad cd-skiva (Grannen kör lastbil och kommer förbi flera ggr om dagen, lika kul varje gång!)
För typ 20 min sen tappade han kaffebryggaren (eller där kaffet landar) i golvet i tusen bitar så hans pappa lär bli jätteglad när han kommer hem :angel:
Nu drog han sin stol hit bredvid mig och river i allt ;)

Men! Era är ju ÄLDRE, ni skall säga att det här snart går över och att hon sitter lugnt och stilla på sin plats och leker tyst på sitt rum om en månad eller så! Förstör inte mina illusioner nu :mad:

Men det är ju UNDERBART med all upptäckslusta och alla små ord som bubblar fram.... häromdagen i badet slevade hon vatten och räknade till fyra :eek: Liksom, slevade och sa 'en, två, tre, fyra'. Helt sjukt. Underbar är hon, min illbatting :love:

Ja i dag blir min lilla sötnos 3v :love:
29778539.jpg

29778515.jpg

Nu får snart Voltis komma hem och lägga in en bild på sin skönhet för är nyfiken som bara den :D

Så goa bilder på era små underverk!

Här kommer bilder på Emil, 4 månader idag :love:

sunniva_091102a.jpg

sunniva_091102d.jpg

..och ni får hålla till godo med mina något suddiga mobilbilder, ska försöka få till att få in de braiga bilderna när jag har tid och ork! :p

Haha, vilken underbar bild i leran. :D Här ser det ungefär lika ut uppe i stallet nu. Regnat massor och det tycks aldrig bli kallgrader = hur lerigt som helst. Emil njuter av det och plaskar glatt i alla pölar & lera... Galonställ på såfort vi ska till stallet typ. Tur att Jesper sitter i vagnen än så länge iaf, det får han allt göra tills det blir vinter. ;)

Vad söt hon är!
Visst går tiden supersnabbt?!
Min lilla är 7 veckor nu och det känns som om hon kom förra veckan :crazy:.

*kl*
Jag veeeet att vår Räka inte hör hemma här än, men jag kan inte hålla mig i alla fall. :D
Snuttis.jpg

Här är min Willie ca 1½ vecka gammal. Han som skulle med 99.9% säkerhet vara en tjej:D..

Sicken översakning när han kom ut:o

Bilder164.jpg

Hahah, förlåt! :p Men jag förstår lite vad du menar, Räkan har inte ens tittat ut än och vi har börjat prata om ev. syskon sen. :rofl:

Snyggve: Jag veet! :love: Det gjorde hen under större delen av undersökningen, var en trött lite snuttare där inne. :D

:p Vilken överaskning man fick:p Men lika glad för det ska väl sägas!

Synd bara på alla tjejkläder :crazy: Men hoppas på en brud nästa gång istället så jag får nån användning för allt rosa:D

Alla småkruttarna är helt underbara, ingen nämnd, ingen glömd. (Jag hänger inte med här! :D)
Det har blivit lite dåligt med fotandet här på sistone. En filmsnutt på familjens clown har jag iallafall fått till. Som vanligt lyckas vi befinna sig på det överbelamrade kontoret, men det får ni ha överseende med.:D
http://www.youtube.com/watch?v=ZWGuH2DMC1g

*knapp*

Massa nya bebisar!!
Mysigt..

Saga min är hela 2 år nu.
Jag är väldigt dålig på att uppdatera med bilder, men den nyaste jag har är väl från skolporträtten..

10227_130788201283_650341283_2598878_169899_n.jpg

Prickarna är resultat av den sk allergin hon har mot något..
Men peppar peppar så har hon hållt sig frisk det sista i alla fall, nu är det bara vanliga influensan hela familjen tragglar med :)

Senast ändrad:

Njee. Kläder köpta till en tjej passar inte på min son.. Men hoppas att antingen jag eller nån vän får en tjej.. Kan man ge bort massor=)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 978
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 600
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar