Bildtråd nr 8!

Sittandes på Ramberget i lördags! Tycker bilden är så fin med utsikten :)

14797966726_e71b352445_k.jpg

El snyggo! :love:

Och Göteborg :love:

Håller verkligen med! @Stalone - du är verkligen el snyggo!!

@Mineur Du är så ruskigt fin! :) :)

Jag är för övrigt tillbaka från helt rubbat urgrym semester med Herr Sambo - som har tagit ca miljarder bilder på mig.

Bland annat en sittandes på en sten i hans mormors by:

IMG_20140728_194235_zpsxfqedkae.jpg

Och så den jag tog liggandes i en säng, sista natten på resan, i vårt rum på värsta lyxhotellet. Så nöjd och avslappnad att jag ser cirka död ut.

IMG_20140805_232848_zpsavnqhg3b.jpg

@Lillelorden Men danke, mein schatz :love:

OBS. Vi förtjänade det efter att ha bott på SUNKHOTELL/i tält (!) i en hel vecka. Sängen var som mjukt moln som kramade om en medan man sov. Helt lövli. Vi åt inte ens middag ute utan beställde upp room service som avnjöts liggandes i sängen :D :angel:.

Senast ändrad av en moderator:
@Lillelorden Men danke, mein schatz :love:

OBS. Vi förtjänade det efter att ha bott på SUNKHOTELL/i tält (!) i en hel vecka. Sängen var som mjukt moln som kramade om en medan man sov. Helt lövli. Vi åt inte ens middag ute utan beställde upp room service som avnjöts liggandes i sängen :D :angel:.
Och så reciterade du väl valda stycken ur 50 shades of grey för honom, direkt ur minnet? Vilken härlig kärlekssemester :love:

Och så reciterade du väl valda stycken ur 50 shades of grey för honom, direkt ur minnet? Vilken härlig kärlekssemester :love:

Vilken underbar idé! Jag måste använda den i helgen. Han kommer bli såå glad :rofl:

(Det är lugnt, jag får ligga så mycket att jag har råd att offra en kväll...)

Vilken underbar idé! Jag måste använda den i helgen. Han kommer bli såå glad :rofl:

(Det är lugnt, jag får ligga så mycket att jag har råd att offra en kväll...)
Gör det :up:

Och kom ihåg var du läste det först :)

Förresten: om du vill ha en riktig chocköppning, börja med det där med tandborsten. Tydligen är det nåt läge då den kvinnliga huvudpersonen blir kåt av att borsta tänderna för det är som att ha honom i munnen. (Alltså man blir nästan lite sugen själv bara av att skriva det där ...:o)

Förresten: om du vill ha en riktig chocköppning, börja med det där med tandborsten. Tydligen är det nåt läge då den kvinnliga huvudpersonen blir kåt av att borsta tänderna för det är som att ha honom i munnen. (Alltså man blir nästan lite sugen själv bara av att skriva det där ...:o)
I want to clean my teeth. I eye Christian’s toothbrush. It would be like having him in my mouth.
Hmm… Glancing guiltily over my shoulder at the door, I feel the bristles on the toothbrush. They are damp. He must have used it already. Grabbing it quickly, I squirt toothpaste on it and brush my teeth in double quick time. I feel so naughty. It’s such a thrill.

Varsågoda! @mandalaki @Sassy

I want to clean my teeth. I eye Christian’s toothbrush. It would be like having him in my mouth.
Hmm… Glancing guiltily over my shoulder at the door, I feel the bristles on the toothbrush. They are damp. He must have used it already. Grabbing it quickly, I squirt toothpaste on it and brush my teeth in double quick time. I feel so naughty. It’s such a thrill.

Varsågoda! @mandalaki @Sassy

Tack! Jag tar den där rakt av :d. Det påminner mig om att han är den första partner jag borstat tänderna på. Riktig kärlek :love::love::love:

(Inte läsa spoiler på offentligt café, jag har yoghurt över hela tangentbordet nu :wtf:)

Det är lugnt, förklara bara att du läste 50 shades of grey. :)

True!

Hela idén faller på att han tagit sig igenom alla tre böckerna. Med kommentaren "och samma tjejer som älskar det här klagar på att porr är stereotyp och objektifierande?". Hoppet är inte helt ute, trots att jag valde honom för hans vackra lats och gluteus*.

(*Latin för ögon och leende)

El snyggo! :love:

Och Göteborg :love:

Håller verkligen med! @Stalone - du är verkligen el snyggo!!

Alltså :love: :love: Ni med för fan!

Herrejävlar. Jag halkar av stolen här :o

:rofl:

Tipsa Hollywood! Ett paket diskret gråa trosskydd till alla kvinnliga biobesökare på premiären. Du kan bli förmögen! :bump:

Jag tänker något i stil med "LIMITED EDITION" och "Gotta catch 'em all". Ett exklusivt samlarföremål som din inre gudinnas gyllene saft kan bli ett med - precis som Grey och Ana blir ett.

Fan. Borde uppenbarligen byta utbildning, det här passar ju mig som handen i latexhandsken!

Äsch det gör jag ju i vanliga fall så på semestern ville jag göra en större ansträngning. Varje kväll har jag därför genom pantomim illustrerat mina favoritscener ur böckerna.

mime-2.jpg

:up:

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 096
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?