Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

knapp

senaste på mig också de sista seriösa bilderna som togs i mitt långa hår för imorgon åker det av :D :banana:

Tack :) lovar! Är så spänd på hur det blir, bokade ju om tiden från veckan efter midsommar till innan midsommar. Så måtte det bli bra för ful på fest tänker jag inte vara :D :devil:

Åhh vilka fina bilder!! :love:
Älskar såna sommarbilder, försöker få min kompis att fota mig och min pålle :)

Förövrigt:
Instagram-nörden har varit framme igen! :p
182311_3284457236576_1001102644_n.jpg

Jättefin! :laugh:

Jag kanske vågar smyga mig in här .. För några veckor sedan klippte jag luggen hemma och det slutade med att jag såg ut som Spock i håret. Nu har den i alla fall kommit ned litegranna.

Och ja, uttråkad brud. :D

180247_10151863618650204_463558424_n.jpg

Galna brillor :p

jagbrills_207033079.jpg

Idag på jobbet när vi tog en vin-paus :angel:

moijobbetskl_207101421.jpg

Därför man har en kompis som tvingar en ut i skogen ;) Hon har startat ett fotoföretag men har typ aldrig fotograferat människor så då får man vara träningspinne :D

Söt!

Tornblomma: :love:

Tack för den här kommentaren!
Jag har funderat ett tag på att klippa av en del av mitt hår och efter att ha läst din kommentar så gick jag till frisören och gjorde såhär. Lär ångra mig om en vecka men det växer ju ut...

33118254.jpg
Grymt snyggt! Coolt också att du läste min kommentar och sen gick och klippte dig :D

Vet du, samma tankar har malt i mitt huvud sedan jag läst niphredils kommentar, och efter att ha sett dina bilder så tror jag banne mig att jag bestämt mig för att göra samma sak!
Haha! Men ja, gör samma sak du! Det blir säkert superfint!

Vad snällt!! Jag hade jättesvårt att få ihop folk när jag hade "slutarbete" i Foto B. Fick muta min lillasyster och en kompis :angel:
Men de fick faktiskt mersmak på det :D

251947_3801164545036_2008715343_n.jpg

Men nu ska jag ta mig till midsommarfesten, lockat hår och krans :D På bilden är min fina, underbara syster till vänster. Lillasyster ska tilläggas, även om hon är 180 och jag 173, folk brukar nämnligen tro att det är min storasyster...
Snäll var hon, för lockarna tog närmare 2 timmar att göra. :love:

På alla dina bilder ser du ut att spänna dig väldigt mycket för att få fram nyckelbenen? Bara nyfiken... :)

kl

Jag med pållen (som ett par timmar senare gick under smeknamnet "hästjäveln", för övrigt. :angel:) igår.

Det kan bero på att jag våldtar alla mina egobilder med Photoshop innan de åker ut. :p Men tack (+ nyponros)! Måste ju ge cred till vännen som höll i kameran också, det blev jättefina kort verkligen.

På alla dina bilder ser du ut att spänna dig väldigt mycket för att få fram nyckelbenen? Bara nyfiken... :)

Det är nog bara kass hållning :p Sedan måste jag hålla fram armen som håller i kameran lite, och då blir det sådär med nyckelbenen. Men ja, även när jag står vanligt och tänker på att ha axlarna bakåt så syns de tydligt. Jag tänker iaf inte på att spänna mig för att få dem att synas speciellt mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 074
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 705
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar