Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Tycker du gör helt rätt! Långt hår är så överskattat - är så himla många tjejer som skulle se 12 gånger bättre ut om de bara klippte av sitt långa, trista och ofta slitna hår.

Ja verkligen!! Jag har alltid tyckt att långt hår är så himla fint och vägrat klippa mig. Men i grund och botten är det ju bara snyggt om man har ett extremt välvårdat och friskt, långt hår. Jag vet att jag låter helt i hundra över detta, men det var verkligen en så stor grej som det låter för mig att klippa av mig håret haha! Min goda vän, tillika frisören, slängde ur sig "alltså, det känns som om jag lagar din själ" när hon såg min blick på den nya frisyren :rofl:

KL

Dom senaste på mig, ber om ursäkt för Instagram-filtret :p
tumblr_m58u72Lcxx1qfwk4ho1_500.jpg

tumblr_m579yp1UJZ1qfwk4ho1_500.jpg

Tillbaka till svart igen? :)
Det andra var ballt, men det är i det här mörka du(och din syster) är allra finast tycker jag! Skitsnygg!

Snygg stil! :love:

Och på första bilden, råkar det möjligvis vara en överdel från den där nya H&M-kollektionen?

Ah, den ser ju riktigt snygg ut. Var så svårt att bedöma från bilderna på hemsidan (på de där retuscherade standardmodellerna som de hänger på alla plagg på så kan man ju inte avgöra om något sitter snyggt i verkligheten).

Förstår precis vad du menar, är ju helt hopplöst att försöka se hur något sitter :p Men jo den är faktiskt jättefin i passformen, önskar dock att den hade en dragkedja så man slapp kränga den över huvudet.

Kl

För en gångs skull har jag fastnat på en bild där jag ser hyffsat normal ut :p
Tillsammans med min (troligtvis) blivande "sambo" :love:

525830_10150968660177145_1650992204_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 065
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 705
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar