Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker du gör helt rätt! Långt hår är så överskattat - är så himla många tjejer som skulle se 12 gånger bättre ut om de bara klippte av sitt långa, trista och ofta slitna hår.
Ja verkligen!! Jag har alltid tyckt att långt hår är så himla fint och vägrat klippa mig. Men i grund och botten är det ju bara snyggt om man har ett extremt välvårdat och friskt, långt hår. Jag vet att jag låter helt i hundra över detta, men det var verkligen en så stor grej som det låter för mig att klippa av mig håret haha! Min goda vän, tillika frisören, slängde ur sig "alltså, det känns som om jag lagar din själ" när hon såg min blick på den nya frisyren
Ah, den ser ju riktigt snygg ut. Var så svårt att bedöma från bilderna på hemsidan (på de där retuscherade standardmodellerna som de hänger på alla plagg på så kan man ju inte avgöra om något sitter snyggt i verkligheten).
Förstår precis vad du menar, är ju helt hopplöst att försöka se hur något sitter Men jo den är faktiskt jättefin i passformen, önskar dock att den hade en dragkedja så man slapp kränga den över huvudet.
Hästmänniskan Det är aldrig slöseri med rätt tränare. Det är svårt att rida, även som erfaren ryttare så är det inte lätt att rida i den bemärkelsen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.