Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Syrran fixade lugg på mig idag!
%7B0E4B4C61-A709-44B9-B680-F8FBDFD4272B%7D.jpg

Tack :) brukar alltid ångra mig efter några dagar, den är så jobbig att fixa till, men än så länge nöjd tjej!

Fruktansvärt snygg!

Halloweenfest i lördags. Om någon mer gissar på att jag är en kråka blir jag seriöst ledsen haha :D
halloween-1.jpg

hallowwenbw.jpg

Black Swan är min första tanke, och då har jag ändå inte sett filmen. :p Men jag kanske har fel?

haha ja det är rätt. Dom flesta tjejer förstog ju, men fick också frågan om jag var kråka eller Pretty woman. Ehhhm ja.. :D

Men vaa, kråka?! Haha vad taskigt!! Isf hade det varit den första söta kråkan!! :D

Knapp

644068_3907521172785_1819702139_n.jpg

Senaste bilden á mói. Med min älskade häst såklart.. :D

Till och med jag som inte sett filmen förstod att det var Black Swan på enbart ansiktsbilden. :p Smart kostym förresten, var många utklädda till samma?

Åh, ditt ansikte är så otroligt vackert :love:. Jag vill också se ut så :mad:
Åh vad gullig du är :D :D :D!! jag kan ibland tycka att jag är rätt söt fast den där bilden är nog väldigt vinkelbetonad :angel:. Men det gör verkligen min dag att du säger så!!! taaaaaaaaack tack tack tack tack tack tack!!

KL. :)

427947_475142159192371_1554126281_n.jpg

Ännu en normal bild på fröken bobbo, har klippt av mig mitt långa lockiga hår! :p

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 138
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 711
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 499
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar