Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

sluta klaga snorunge! Jag har just nu 1 dm hår att leka med. Sug på den karamellen :D Jag föreslår headbang med hårspray, morgonrufs eller knullrufs. Typ det jag inte kan ha.

Headbang med hårspray=Fettigt platt hår
Morgonruffs=Platt med tovor
Knullruffs=Fettigt platt hår med tovor

:devil: Skit hår!

KL

Dagens :D

4aa43eb01d4411e2864822000a9f09cf_7.jpg

Åh så fin du är! :love:

NotlikeI: Du vet att jag inte kan låta bli. SNYGGA människa. Hade jag varit man(eller tänt på tjejer) hade jag varit kär i dig!

:o är ju du som är snygg!

kl*
En från igår, en ganska bra dag igår. Idag vaknade jag med värsta finnen i pannan och en på G på hakan... argh:devil: Hatar verkligen min hy! Inte kul att ha eksem och akne :cool: Har köpt en sådan där vågtång igen, och med flätorna i luggen kände jag mig lite som en "prinsessa"

tumblr_mcinvaNsqu1r3e3vjo1_500.jpg

typ:
images

Och nu vill jag ju inte aaaaalls har blont hår:angel:

Du är verkligen vacker! Så unikt utseende.

kl*
Bjuder på ett leende. För idag mår jag faktiskt hyfsat bra! :)
tumblr_mcjxneT1Is1r3e3vjo1_400.jpg

Men herregud, varför ler du inte alltid på kort, människa?! Helt fantastiskt leende!

Och jag tycker du är skitsnygg i mörkt hår, tycker inte alls du ska bli blond.

Jag ler sällan pga. jag ser så löjlig ut. Vad man inte ser på bilden så har jag en smile grop :C

Alltså, smilegrop är ju hur fint som helst! Min bror har det och jag önskar jag hade det :p Du är supersnygg ju!

Och tack förresten :D

KL

Rotade fram denna idag, hade glömt bort den helt! Den ska nu ramas in och sättas upp på väggen! Jag till höger, syster till vänster :p Tror vi är 9-10 eller nåt sånt?

553765_3798143147805_1304603077_n.jpg

Senast ändrad:

:o är ju du som är snygg!

kl*
En från igår, en ganska bra dag igår. Idag vaknade jag med värsta finnen i pannan och en på G på hakan... argh:devil: Hatar verkligen min hy! Inte kul att ha eksem och akne :cool: Har köpt en sådan där vågtång igen, och med flätorna i luggen kände jag mig lite som en "prinsessa"

tumblr_mcinvaNsqu1r3e3vjo1_500.jpg

typ:
images

Och nu vill jag ju inte aaaaalls har blont hår:angel:

Snövit var min första tanke. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 133
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 711
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar