Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

KL

3965f496245f11e28d6622000a1fbc43_7.jpg

På Malta, inte allt för nytaget foto men hittade det igår :D Fick prova att göra trick med delfinerna där, och fick sedan gosa med dom och bli fotad - hur mysigt som helst :love::love:

Kanske raserar det helt nu men jag tycker inte du är det minsta lik drew barrymore. Inget fel med det eftersom jag tycker hon är rätt så ful :angel:

Nää jag var ensam. Och det enda jag behövde lägga ut pengar på var fjäderögonfransarna. :)

Kolbeinn: Haha tack! Du är himla naturligt söt!

Sleepan: Tack sötaste du. Kommer hem efter jul antagligen ett tag. Då kommer jag och hänger. :D

Det finns massa bilder ni är lika varandra på!

Och nej, hon är inte ful som nån skrev. Inte det minsta.

NÄMEN vad fin du är! Gud vad avundsjuk jag blir!!

Lordis och niph: Men vad goa ni är, TACK!! :laugh: Jag var så glad att jag hade anledning att göra mig fin så det var tvunget att förevigas :D

Jag vill ha ditt hår. Det räcker om du skickar hit det imorgon!

Är du säker? Då får du ta det till en frisör först, undertecknad har lite frisörskräck så det ser nog bättre ut på långt håll :angel:

Helt säker! Jag ser ut såhär i håret

gollum.jpg

så ditt hår vore ett fantastiskt lyft för mig, friserat eller ej!

Det är tragiskt nog väldigt sant. Hur jag nånsin får ligga är ett stort jävla mysterium alltså.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 145
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 712
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 499
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar