Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

Åringen som skjutit i höjden nåt vansinnigt i vinter
"Chevy" e Gators Dirty Larry
32195499.jpg

Hans mamma "Kolan"
32195500.jpg

och så Gina
32195502.jpg

32185758.jpg

32185759.jpg

Vi har inte någon vår i sikte än...bilderna är tagna för 3 dagar sen så de är ju färska. Idag snöar det...suck:cool:

Hon ÄR jättefin, men t o m jag som ser henne varje dag blev ":eek:, är det där
MIN häst?" när Scorpan visade mig bilderna.

På samma mynt blev det inte (enligt mig) något smickrande kort på Bellan.
Hon ser ut som sju svåra år på alla bilder, och hon är en snygg häst irl...

Tydligen inte fotovänlig... :D

189452_1863734921920_1497407061_32033385_6077939_n.jpg

Den här ska jag dra upp så stort som möjligt, rama in och hänga på väggen.
(Samt ålägga Scorpan att få till en lika bra på Bellan, så ska dom två sitta
brevid varandra på väggen...)

189452_1863734921920_1497407061_32033385_6077939_n.jpg

Den här ska jag dra upp så stort som möjligt, rama in och hänga på väggen.
(Samt ålägga Scorpan att få till en lika bra på Bellan, så ska dom två sitta
brevid varandra på väggen...)

Om vi plockar bort "ormen" från hagen kanske Bella vill Modella ;)

Oj, va lika:eek:

Tycker det är många Gators avkommor som man verkligen ser att de är efter honom!

Vilka har Clara mer i stammen? Lite lik Kolan som är efter Whata Luck

Piraja: Me oj va snö ni har kvar! Och jag klagar på de 5cm som ligger kvar fläckvis;)

Clara är undan ett fint sto som hette Ricochet Cheetah som går tillbaka på Ratchett. Så inget direkt släktskap med Whata Luck men dom två linjerna brukar ofta ha samma färg och teckning.

GDL har verkligen en stark nedärvning. Jag får en fölis efter honom i år och är jättespänd på vad det blir :)

Vi har också massor med snö o is kvar :crazy:

5 åringen som står i samma stall som ovanstående hästar, också efter Gators, kallas Cheetah -kan dock inte komma på vem han är undan just nu men Richochet känns bekant. Syskon kanske?

Kul med nytt Gatorsföl! Berätta mer!

Mycket möjligt, Clara har flera helsyskon :)

Jag har betäckt mitt meriterade quartersto Cluanna med Gator. Hon har fått flera bra gångarts avkommor med fina meriter och jag tror att det är en bra kombination. Det blir ett sent föl för mig men jag hoppas den är värd väntan :) Blir det en hingstunge blir den till salu men blir den kvar får jag visa den på breeders och i Halter/Longe Line, dubbelreggad o allt. Hoppas på fyra höga strumpor och bläs plus lagom stor bukfläck som inte syns så den blir regular paint och quarter utan för mkt vitt för halter *håller tummarna*

Får välan lägga in några skojiga bilder också, det är ju ändå en bildtråd :angel:

Äta!

Låter spännande det!

Och vilken dam sen, så snygg! Har du nån bild på henne där hon är uppställd man kan få se?;)

Det är lugnt, det gör inte vi andra heller! :D

@Wranglan: Gör en till! Alltså, så ljus och mörk eyeliner..... :love::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 633
Senast: Lyan
·
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Hello
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
729
Senast: Lisen82
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
415
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka