Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

Här kommer ett par bilder från oss!

Har precis börjat rida henne på stång och detta är ett utav våra första pass med stången. Jag sitter som en jäkla kratta men tyvärr så händer det så fort hon blir pigg för jag är rädd att hon bockar:o

Men åh! Så vackra hästar ni har allihopa!!:love:
Själv är jag alldeles ny inom westernvärlden, blev medsläpad av min svägerska på ridtur och nu är jag fast!:)
Brukar stjäla ett sto från gården till hennes pojkvän, de säger att hon behöver motion och jag har turen att få rida henne hur mycket jag vill:D
Bild kommer!

fining!!

kl

2 april gjorde jag och Phigalle årets första men även våran sista tävling tillsammans. Efter nästan 5 år tillsammans är han nu såld till en jättemysig tjej som kommer fortsätta rida western på honom.

Pleasure w&t: vinst
Western Horsemanship w&t: vinst
Trail w&t: andra plats
Trail Open: femte plats

trail13.jpg

Trail3.jpg

paus1.jpg

Vad fina ni är:laugh:

Måste ändå kännas lite vemodigt att rida sista tävlingen. Men kul att det gick bra för er!

Ja det var ett tungt beslut. Men nu har jag två quarterstjärnor och en quarabsuperstar som jag har stora förhoppningar på!

Sv: Era senaste bilder - western

*flyttat från gammal uppryckt bildtråd*

OH MY vilken gammal tråd!!

Tackar tackar för allt!!!
Vi är nu back in business igen efter 1,5 år i off pist, i ordets rätta bemärkelse ;)

Red igång hästen i februari i år och flyttade i början av mars till nytt stall och hästen sattes på bantningskur! I mitten av april var han i form att börja träna för tränare tyckte jag. I början av maj var vi på en "check" (en klubbtävling) för att checka av hur vi låg till i träningen inför tävling nu sista helgen i maj.

Och gissa, vi vann klubbtävlingen! :love:

Dock har jag hoppat av westernbiten för tillfället och rider nu mera mest dressyr och det är där vi ska tävla lite också. Men när dressyren sitter så kan hända jag går tillbaka och provar western igen. :laugh:

110508036.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 633
Senast: Lyan
·
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Hello
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
729
Senast: Lisen82
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
415
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka