Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

31998647.jpg

Bjuder på en vinterbild på min foderhäst sedan 3 månader tillbaka, en appis på hela 6 år. :love:

Taggar inför nästa vecka då sadel och pad kommer hem i brevlådan, woho!

Spirit....?

Första ridturen med den nya filten som min mormor har vävt :) Ska se om man kan få in en bild..

Senast ändrad av en moderator:

Tack,hade jag fått bestämma hade hon haft liten mer quarterrumpar men tror hon kommer bli perfekt storlek för mig. Älskar hennes tjocka och långa man.

kl

Så himla roligt att verkligen ha kommit igång med inridningen av våran lilla paintbrud, som inte är så liten längre... ;)
Hon är verkligen en klippa att hålla på med. :D
Första gången i ridhuset och hon skötte sig toppentoppen!!

32283832.jpg

Stooor rumpa!
32283838.jpg

32283845.jpg

32283849.jpg

32283850.jpg

Manen är av, så snart blir det att haltra henne :D

En bild på mig och Sally's första tävling förra helgen :)

sally2_142616930.jpg

*KL*

Äntligen har jag lyckats tvinga med min stackars mor för att filma och äntligen lyckats föra över det till datorn. Det här är de enda bilderna jag har lyckats få på min kuse under ryttare. Kvalitén suger men man borde se lite i alla fall. :)

rid.png

rid2.png

rid5.png

rid7.png

kl

Jonas och She`s Got The Look "Sandy" har tävlingsdebuterat tillsammans.
En andra plats blev det i Showmanship at Halter. Vi har stora förväntningar från denna tjej. Lättlärd och talangfull.

CIMG0104_redigerad-1.jpg

CIMG0105_redigerad-1.jpg

CIMG0111_redigerad-1.jpg

CIMG0155_redigerad-1.jpg

CIMG0215.jpg

Tack! :laugh: Jag börjar bli väldigt sugen faktiskt...men så är det den där rädslan för att göra bort sig som infinner sig. Men man måste väl våga lite för att komma framåt också. Det är en tävling i Haninge om ca en månad, tror att jag ska anmäla mig dit :laugh:

Tack! :laugh: Din ser också väldigt trevlig ut!

Det är samma kuse som jag köpte för ca 2,5 år sedan. Dusty´s Ringo Star heter han och är sju nu och ska så småningom tävlas i reining. Det har börjat lossna för båda nu och han utvecklas hela tiden. Framförallt är det en väldigt rolig häst att träna, dressyr ena dagen och western andra dagen, han är lika glad och samarbetsvillig ändå :laugh:

Nu hoppas jag bara att vi kanske ska våga oss ut på någon tävling :D

Senast ändrad av en moderator:

LillMalin fotade lite häromdagen. Himla nyttigt att se sig själv på både film och bild. Inser att vi måste jobba en hel del på bärigheten och min :devil: sits! :o

32320372.jpg

32320375.jpg

32320382.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 638
Senast: Lyan
·
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Hello
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
730
Senast: Lisen82
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
415
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod