Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En film från när vi tävlade i april i år, var/är väldigt nöjd med vad vi presterade, andra tävlingen över huvud taget för både mig och hästen. Småmissar som avbrott till skritt, och välte en kon (men han reste ju upp den själv sen ), men annars skötte han sig super
Det var inga fel på din krans Wranglan. Jätte fin den med!! Huvudsaken är att det är blommigt och grönt på midsommar =P.
Och när jag satt och band ihop denna grej funderade jag lite lätt på varför inte det skulle gå att lägga ner sig och göra lagerkransar till tävlingar och binda i den blå/gula rosetten så den sitter fint i kransen... Naturen har mycket att tillgå, och med några inköpta snittblommor som gör den mer exklusiv så.. Billigt och ger ändå något ordentligt som visar "här är jag och jag vann min klass" ....
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Foder & Strö
Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.