Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mamma tog lite bilder när vi skrittade runt på ridbanan i går OBS, vi är grönare än gräset på andra sidan staketet Men jag tycker vi uppförde oss rätt bra. Formen är inget jag bryr mig om i dagsläget, bara han ska gå dit jag vill i princip.
Och jo, hästen bantar.. Blunda för min icke westerninspirerade outfit!
Fetto
Matte är lite, öh, inkonsekvent? Tror jag tänkte svänga höger iaf..
Slänger in min gammelgubbe trots avsaknaden av riktig westernsadel Han är en 19 årig arabvalack som tidigare har gått hoppning,dressyr,fälttävlan och distans Nu har vi börjat leka runt med lite wetsern på en väldig gröngöling nivå och kaaanske ska komma ut på nån superliten trailtävling så småningom
Jättefin!!
Här kommer två på minstingen som pustar ut i hagen efter en uteritt! Han låg helt däckad i hagen, märkte inte ens när jag stod två meter ifrån honom och denna grabben brukar vara som ett plåster på mig så fort jag är i hagen. Har nog sett honom ligga ner en gång tidigare..
Impressive och Sonny Dee bar på Mödernet samt Quincy Dan på Fädernet,
så jag förstår vad massan kommer ifrån.
Den där var det en härligt gammal gedigen stam på, HÄRLIGT!
(sa bakåtsträvaren)
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Foder & Strö
Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Ekonomi & Juridik Om alla bara tänkte sig för och inte nyttjar de riskkapitalägda bolagen i första hand så lugnar sin nog prisökningen. Men många av de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.