Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är min lilla Pompis. Vi har precis börjat med western men vi tycker det är hur kul som helst så förhoppningsvis kommer vi ge oss ut på någon lätt klass trail i framtiden :-) Vi kämpar på!
Förhoppningsvis kanske det kommer lite nya foton från mej på söndag då jag ska lura med min mamma ut och fota. Har precis fått börja trava min pärla igen och detta måste ju förevigas...
Då får jag presentera mina pojkars nya lille ponny som anlände i går. En 5 årig welsh mountain kille som Pepper blev kär i direkt så hon brunstar så det skvätter all väg. Självklart har han fått sig en weaver grimma som en riktig westernponny bör ha!
Jag och ponnyn jag hjälper till med. Hon har varit riden engelskt i hela sitt liv men nu håller vi på att skola om till western. Jättetrevlig ponny som är riktigt rolig att jobba med!
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Foder & Strö
Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.