Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

Mina hästar, som är tokigt galna!! :D

Jag hittade honom av en slump, på ett märkligt ställe långt ut i skogen.. :D Han var ökänd för att vara "Farlig" så jag tyckte det var bäst att rädda honom.. Han brukade vara i trädgården, stackarn.
:angel:

31998647.jpg

Bjuder på en vinterbild på min foderhäst sedan 3 månader tillbaka, en appis på hela 6 år. :love:

Taggar inför nästa vecka då sadel och pad kommer hem i brevlådan, woho!

Åh vad jag blev ledsen när han försvann, då han då var den (ur mitt
perspektiv) bästa kandidaten för betäckning... Han var så! fin!

Han var verkligen fin!

Har tyvärr inte träffat honom in person men jag har sett honom på några shower.
Gina, på bilderna ovan, är fortfarande hos sin uppfödare, där jag rider. Alltså Coco's (Equinox LB's) ägare.

Tack!:) Riktigt nöjd med min första uppfödning.

DSC_5400.jpg

Världens härligaste prins idag på ett litet myspass på ridplanen som nu är täckt med snö efter att det kom 3 decimeter igår natt! :cool: Man kan ju även notera den härliga pälsen har han, småsvettig och lite lurvig! Häääärligt! Även finmössan är på, det var ju trotsallt minusgrader ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 627
Senast: Lyan
·
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Hello
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
727
Senast: Lisen82
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
415
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka