Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nog tycker jag det är stor skillnad på henne! (fast jag gissar att hon är på 258 dygn, inte 358 )
Jag har också en fuxfia som sätter griller i huvudet på mig, har beställt WeeFoal att testa henne med hemma då det blir rasande dyrt för mig att ta ut vet. för blodprov. Om de kastar sent kan man hitta "kvarlevor" plus att man kan märka på stoet om det är på gång, blod, flytningar, större juver plötsligt osv. Om fölet istället resorberats av kroppen så märker man inget utanpå...
Ja absolut, 258
Ok, Tack ja jag hoppas verkligen där är något, hade varit så kul! Fint med fuxsto Vem är den efter och vad är hon betäckt med? Är det tillförlitligt veterinären jag pratade med sa att blodprov inte var så säkert..??
Ja absolut, 258
Ok, Tack ja jag hoppas verkligen där är något, hade varit så kul! Fint med fuxsto Vem är den efter och vad är hon betäckt med? Är det tillförlitligt veterinären jag pratade med sa att blodprov inte var så säkert..??
Eftersom att jag fick onda blicken igår när jag matade mitt sto. Så har jag idag varit och köpt ett annat foder att
blanda med hennes gamla. Hon åt ungefär hälften igår och ställde sig sedan och glodde på mig.
*kl*
Min är ju på 321 dagar nu Magen och juvret växer för varje dag det händer verkligen massor nu på slutet.