Bilder på era appaloosor!

Sv: Bilder på era appaloosor!

Jag vill tacka alla som kom på våran tävling, och jag hoppas ni är nöjda med själva tävlingen och era resultat!

har ni några synpunkter och dylikt snälla skicka ett PM eller mail så vi kan förbättra detta till nästa tävling :idea:

så ses vi ju på nästa appaloosa tävling eller hur ;)

Var fin han är ska bli kul att se honom live sen. ses på lördag.

tack så hemskt mycket, ja jag hoppas han är snygg live och framförallt att han har ett bra psyke så vi kan komma ut och tävla!

Hej!
Bifogar bild på min fina valack Sacred Legacy som snart ska flytta till Norge
TavlingUlricehamn%20054.jpg

Han blev Grand Champion Gelding i Ulricehamn och han vann även Most Colorful.

Senast ändrad av en moderator:

Nu kan alla appaloosa ägare sträcka lite extra på sig och vara stolta över 2 STYCKEN appaloosa repotage i Lucky Rider!!

Här kommer The Touch of Leona. Snart tre månader gammal.
Känns fortfarande overkligt för mig tills hon kommer hem i Januari :)
Hon är efter mels Delivery Boy. Mörk mörk brun med randiga hovar :)

Hur i hela världen för man in en bild:confused: Om inte så ser ni henne i en liten bild vid mitt namn:love:

du måste lägga upp den på någon sida först antingen tex pixbox eller photobucket.

Lägger in en ny bild på min pojk :D han har biffat till sig rejält :d och grövre kommer han att bli :p

23447918.jpg

du måste lägga upp den på någon sida först antingen tex pixbox eller photobucket.

Lägger in en ny bild på min pojk :D han har biffat till sig rejält :d och grövre kommer han att bli :p

23447918.jpg

Nu har han blivit fin. Jag personligen tyckte han var lite tunn ett tag. Nu är han biffig och fin. Jätte roligt. lycka till med honom och glöm inte komma på tävlingar nästa år. de är inte så allvarligt som de låter. De är folk som aldrig varit med och tävlat förut som har slagit champions så kom igen bara. de finns grenar som passar alla.

Jo han trivdes inte att gå själv innan så han vandrade mycket tror det var därför han inte tog sig i vikt fasst han fick mycket mat :p Ja nu har han tagit sig riktigt bra vilket även syns på honom :D Nästa år ska vi vara med och tävla :) då kan man ju ställa upp i lite mer grenar me :p

Vår hingst TT Mighty Rockin´...

Supertrevlig!

23609929.jpg

Ja de är han verkligen
Jag har ju nu lärt mig att man verkligen INTE ska lyssna på andra appaloosa folk då dom klanka ner honom totalt. Han e supertrevlig och dessutom hingst fortfarande. De var kul att se. Hoppas vi ses snart.
;)

ååå så fin han har blivit,skulle vara kul att se honom så du bara måste komma på tävlingarna nästa år ;)

har du sett helbrorsan så fin han är och fick 41 poäng och klass 1 på en stor norsk tävling för unghästar:bow:

Vår hingst TT Mighty Rockin´...

Supertrevlig!

23609929.jpg

ja vad härlig han var, har inte träffat honom innan förrens jag var och tittade på er på mounted shooting tävlingen så otroligt lugn och trevlig - riktig mys pojke :bow:

Nästa år ska vi vara med :D Så då får du hälsa på honom :p
Gud vad kul med brossan :) Har bara sett massa bilder på honom men han är riktgt läcker.

KL

Min kompis var förbi med sin unghingst en regnig sommar och min söta lilla Appis undersökte honom med förundran genom gallret!
uagusti-08-022_16374225.jpg

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 636
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 894
Senast: starcraft
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 019
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar