Bilder efterlyses på olika ekipage

Sv: Bilder efterlyses på olika ekipage

Kan det vara Sporty Danny, han är svart/vit och väldigt musklad?

Hmmm... Det kan ju faktiskt vara sporty Danny, som ju ÄR en mkt fin häst...

...MEN jag bråkar med mig själv ifall han var ännu grövre eller om jag bara vill minnas så...

...nu har jag t o m börjat tvivla på om jag kommer ihåg könet rätt (hingst - eller var det valack), men jag minns hästen som en mkt vacker och lugn hingst...

...och till trådskaparen; förlåt för att jag gick ifrån ämnet nåt enormt!!! :o

Du tänker på Christina Erfass och Leisures Peanut, tävlade för WRCS. Det finns någon bild på hästen på http://www.wrcs.nu/index.html om du kikar runt lite. Lotta Klang har ridit den hästen en hel del också har jag sett på tävlingar för några år sen.

Svartvit paint.

Oj! Är det ett sto?! :o Var helt säker på att det var en manlig häst! jaja. Jo jag tror det lär väl vara den hästen, men jag minns inte att den hade så mycket vitt i huvudet runt högra ögat där, hade för mig den var svart runt båda ögonen, men mycket möjligt jag har fel.
Var maaassa år sedan på en clinic för någon amerikanare jag såg dom :banana:

jaa han var det. Han var i roslagen och höll 2-dagars =) Var du där?

Nej, tyvärr. Hör bara om såna kul clinics i efterhand. Hade varit intressant att komma och titta:)

NU har jag äntligen hunnit med att kolla upp föräldrarna till stoet!!! :banana:

e. Louie Mischief
u. Smokin' Cookie
ue. Smokin' Pistol

Oki, tackar!
Det var ju dock inte ens i närheten av stammen på min :smirk:
Men likt var det!

Ok...
...men nu vet du ju i a f! :D

Jag och ägaren satt och kollade på lite gamla inspelningar från clinics o grejer, väldigt nyttigt och kul, och hon är ju så fiiiin (även om hon blivit fel riden)!!! :banana:
(Ägaren försöker få mig att ställa upp i lite enklare klasser nästa år...men vi får väl se...)

Jo det klart du ska!!! :D Det är både lärorikt och skitkul!!!
Jag ska heja på dig!!! :D

Jag har ju ställt upp med annan häst på klubbens egna tävlingar för nåt år sen, men hon tycker jag ska satsa mer än så...

...jag ska försöka se om det går att ordna, men vi får väl se... Vore kul om det kunde bli av!

*lånar*
Åh, jag är kär i Danny, han är världens mysigaste! :love:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag utbildade mig till statsvetare en gång i tiden och började arbeta inom kommunal näringslivsutveckling, på ett privat bolag som...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 926
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar