Bilder "då & nu"

Status
Stängd för vidare inlägg.
3

333

nästan alldeles ny- typ en vecka..

PICT3747.jpg



och nu cirka 8 månader senare..

bildermalin191.jpg


Skicka in på era "små gullingar"!!!:banana:
 
Sv: Bilder "då & nu"

Nästan på dagen ett år gammal.
1468_casper_01kopiera.jpg



En femårig liten farbror.
1468_casper01_kopiera.jpg


Fjorton år gammal och ingen liten farbror längre...

1468_050701.jpg


1468_img_1985.jpg


1468_img_3177.jpg


1468_img_5077.jpg


1468_p1110135.jpg




Oj, ber om ursäkt för många bilder.... :o
 
Sv: Bilder "då & nu"

... tycker att jag känner igen din son.. Va heter han?...

Roligt att se så från början och fram till nu när han är "gammal":bump:
 
Sv: Bilder "då & nu"

Hoppsan då!!

Han heter Casper. Fast jag har lite svårt att tro att du skulle känna igen honom. Du kanske känner någon som liknar honom??

Jag har tittat på huset bakom din underbaring:love: och jag kan inte placera det öht. Fast det är ju inte säkert att ni bor där. Jag bara tog det för givet... :o
 
Sv: Bilder "då & nu"

Säger folk på stan spontant "Vilka stora ÖÖÖGON!" när de träffar er?

Ja, HELA tiden! Väntade bara på det här också ;) Dessutom har hon jätteblåa ögon, och jättelånga, mörka ögonfransar (men det syns inte så väl på det kortat), så det brukar de säga i samma mening!

5546566.jpg

Mammas goding!!! :love:
 
Sv: Bilder "då & nu"

Vilka skrattgropar! :love:

Ja just det, de brukar också påpekas! ;) Ögonen har hon fått från sin pappa, han har också stora ögon med mörka ögonfransar... Tyvärr verkar hon även ha ärvt hans osannolikt buskiga ögonbryn :rofl: Skrattgroparna däremot, vet vi inte vart de kommer ifrån. Ingen annan har sådana... Hm, kanske har hon en annan... MAMMA?! :idea: :D Hon har nämligen bara ärvt sin pappas drag.

Förövrigt, hennes gammel farmor och faster tycker hon ser ut som självaste stadsministern :crazy: :mad: Ingen vidare komplimang va...?!
 
Sv: Bilder "då & nu"

Han är lik sig, trots att det gått många år. Söt som bebis, snygg som tonåring! :)

Jag blir så himla nyfiken på hur min son kommer att se ut när han är 14.:bump:
 
Sv: Bilder "då & nu"

Här är elina bara några timmar gammal.
7328580.jpg


Här är hon ca. 5 månader
7328419.jpg


Här ligger hon med kissen, ca 1 år o 2 månader gammal.
7328605.jpg


Har inga nya bilder tillgängliga nu, men nu är hon 1.5 år.
 
Sv: Bilder "då & nu"

Här kommer några bilder på mina älsklingar!

Hugo typ 45 minuter gammal (alien varning):
DSC00190-1.jpg


Hannah tre år:
tussi_5.jpg


Tillsammans hos fotografen för två månader sen:
belin004.jpg
 
Sv: Bilder "då & nu"

.....vad har du och stadsministern haft ihop? :mad: :o :D

Eftersom jag och Reinfeldt inte drar riktigt jämt (kraftig underdrift...) så har vi inte haft ngt alls ihop. Och Alma har ju som sagt så gott som bara drag efter sin far. ...och så efter Reinfeldt då.

Så frågan är snarare; vad har MIN MAN haft ihop med stadsministern?! :mad: :confused: :idea:
 
Sv: Bilder "då & nu"

Nä, hon SER INTE ut som Reinfeldt! Det är snarare så att Reinfeldt ser ut som en jättebebis ;) och då är det ju lätt att göra likheter mellan honom och en ovanligt söt bebis med stooora ögon och lite hår! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hur lång tid tar det innan den post man skickat till FK är registrerad som mottagen hos FK? FK vill ha mitt samtycke till en grej och...
2
Svar
24
· Visningar
1 555
Senast: Krålus
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: Celinehenn
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 046
Senast: Lyan
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp