Bila badrum

Brandgul

Trådstartare
Snart ska de bila upp grannens badrum och det blir jag som får lyssna på det hela dagarna. Någon som har en uppfattning om hur lång tid det kan ta? En dag? En vecka? Hur långt är ett snöre?

Normalstort badrum.

Det är riktiga hantverkare så jag förmodar att de har proffsutrustning.

Sv: Bila badrum

Gissningsvis en förmiddag :D , så du kan nog vara relativt lugn. Annars är öronproppar ganska så befriande ;)

Sv: Bila badrum

Jag hade världens mardrömmar om att det skulle ta fyra dagar av evigt dånande... Då hoppas jag att du ligger mycket nära den tid det tar!

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 691
Senast: astronaut
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 671
Senast: Sel
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 049
Senast: EZMK
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
649
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka