Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Molin om jag fattat det rätt ser man det väl även senare men det är svårare att fixa till
Vårt ena sto släppte ju tre ägg... är det vanligt?? Vi ska kolla på 16dgr på måndag, hoppas verkligen att det är en fosterblåsa där och inte tomt eller fler än en! Det andra stoet resorberade ju tvillingar på första försöket så har inte så bra erfarenhet av fler än en och det börjar ju bli lite ont om tid för omseminering nu också..
När vi diskuterade dräktighetskoll på dag 15 eller 17 pga av vissa transportproblem .Det blir ju inte varken fler eller färre tvillingar ifall det går några dagar till och ska en klämas så har man på sig till minst ca 30 dagar.
Vi har också namn klart om M levererar en fölis..Mira har ovulerat Kom igeeeeeen Feinrich-bebis! Vill så gärna ha en liten Formosa eller Franco da Rocha nästa år.
Det kanske är lite tidigt då W endast är kollad på 30 dygn, men vi funderar på om det inte är en liten Zaragoza där inne e. Zappa.
På måndag ska jag göra en första koll om min Voodoo är dräktig med Zappa. Arbetsnamnet där är Zombie.Mira har ovulerat Kom igeeeeeen Feinrich-bebis! Vill så gärna ha en liten Formosa eller Franco da Rocha nästa år.
Det kanske är lite tidigt då W endast är kollad på 30 dygn, men vi funderar på om det inte är en liten Zaragoza där inne e. Zappa.
Åh nej, trist! Håller tummarna för bättre lycka på nästa brunst!Mitt sto var tomt idag på 16-dygnskollen Dock nytt ägg som verkade redo så de fick bli kvar. Hoppas på bättre tur denna gången.
Om hon har blivit betäckt naturligt innan så borde det inte vara problem. Hon kanske inte är helt redo även om hon brunstar. Mitt sto kan skrika, slå och pissa som tokig ena sekunden till att nästan backa in mot valacken, som i det fallet.Fråga till er som har naturligbetäckning. Har ett sto här för ombetäckning. Betäckt i fjol blev dräktig direkt. Kastade på vintern tror ägaren. Stoet blev fodrad som dräktig och fick fång. De tog ut vet i början på juni och kände på henne. Då var hon tom. Men fin i livmodern. Kom hit i mitten på juni. Och bara brunstar och slår. Var uppe hos semistation för att kolla henne då hade hon precis gått ur brunst. tog inte hingst den brunsten utan bara pep o skrek. Pissade ändå ner hela stallet? Betäckt inte då hon sparkas. Blev sprutad 5 dagar efter ägget släppt.( tisdag denna vecka) Gnäggar och går på men slår och pissar lite. ... Kan det va hormoner som spökar? För hon kastat? Hon tyckte mycket om hingsten i fjol. ... Har bara haft ston som låtit sig betäckas när de fått pg. men denna verkar lite förvirrad.