Hm, ett annat av stona som seminerades med Fetcher hos oss kollades i veckan och var tom. Den sperman hade sett bättre ut än vad den gjorde när jag seminerade, så det var ju mindre roligt men hoppet är det sista som överger människan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt!Så var damerna kollade på 90-dygn idag.Båda dräktiga med Hip Hop resp VDL Gisborne !
Hm, ponnyn är jättesur mot min märr. Det brukar han inte vara? Hon kissade igår i hagen när jag tog in henne, då tänkte jag direkt att det var brunst på g för hon blir mycket skvättigare då, men sen har jag inte sett henne kissa mer. Vanligtvis brukar hon kissa 1-2 gånger i boxen när det drar ihop sig till brunst. Gud vad jag börjar leta tecken här känner jag. Koll på lördag då stallägarna är bortresta, spänningen är olidlig....
Kan det vara olika i olika delar av landet? Jag tycker att jag har sett ganska många i slutet av juli och framåt som varit dräktiga på 16-18 dagar. Min betäcktes första gången 1/7, men tog sig inte förrän gången efter och det är hennes första dräktighet. Iofs så hämtade jag semin själv hos hingsthållaren, men iaf...Lider med alla som inte fått dräktigt verkar varit krångelår.Om man inte prickade in April/Maj verkade det svårt sen