Hur gick det för henne? Jag blir lite orolig av ditt inlägg?Jag behöver inte fundera längre, hästen fastnade i staketet ikväll.
Tack för era svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det för henne? Jag blir lite orolig av ditt inlägg?Jag behöver inte fundera längre, hästen fastnade i staketet ikväll.
Tack för era svar!
Då var Olivia färdigseminerad och jag ska hämta henne ikväll. Längtar så mycket efter henne.. Dock hade de hittat bakterier och hon är behandlad för det nu.
Dräktighetskoll i början på augusti.
Ja, Lövsta tog baktprov när andra semineringen inte tog sig och det var ok.Då är det inte så konstigt att hon inte har tagit sig innan!
Har det tagits baktprov tidigare?
Tack , det har gått bättre än förväntat, kommit hem från kliniken. Benet såg ut på sina ställen som skivad korv, från knät hela vägen till insida has, med ett djupare sår vid hasleden. Men leden har klarat sig så nu står hon på lite olika sorters medikament och smärtstillande. Detta punkterade dock både min ork och ekonomi att seminera.Hur gick det för henne? Jag blir lite orolig av ditt inlägg?
Men då lever hon i alla fall! Jag har hört om sönderslitna senor vid den sortens olyckor och anade det värsta. Hoppas hon mår bättre snart och att ni kan välja vad ni vill göra tillsammans senast nästa säsong!Tack , det har gått bättre än förväntat, kommit hem från kliniken. Benet såg ut på sina ställen som skivad korv, från knät hela vägen till insida has, med ett djupare sår vid hasleden. Men leden har klarat sig så nu står hon på lite olika sorters medikament och smärtstillande. Detta punkterade dock både min ork och ekonomi att seminera.
Javisst lever hon Muskler är också skadade, det knastrar sådär obehagligt när man rör på de.. Nästa säsong vill jag verkligen seminera!Men då lever hon i alla fall! Jag har hört om sönderslitna senor vid den sortens olyckor och anade det värsta. Hoppas hon mår bättre snart och att ni kan välja vad ni vill göra tillsammans senast nästa säsong!
Ett gult sto som landar på 165+ beställer jagJag råkade visst köra iväg mitt sto och föl till seminstationen idag..
Jag hade inte tänkt att betäcka om i år men gubben min tycker att lilltanten är mycket snällare som dräktig så det var väl bara att göra om samma resa igen så dom blir nöjda och glada
Så hoppas det blir ett säljbart trevligt litet föl nästa år
Ett gult sto som landar på 165+ beställer jag
Ja den lär inte bli brun såHaha fölet är ditt oavsett
Hon ska kollas första gången nästa vecka, hoppas att hon är dräktig då
Ja den lär inte bli brun så
Jag håller tummarna
Trodde man bara ville ha ett ägg ? Eller vill du ha tvillingar ?Suck, bara ett ägg som visade sig vid ul. Andra gången hon var inseminerad, bak.prov taget men var inget.
Känner mig sådär lagomt hoppfull inför denna tredje gång
Trodde man bara ville ha ett ägg ? Eller vill du ha tvillingar ?
Är iof trött och hjärnan fungerar inte men det är väll 1 ägg man inseminerar på som är målet .Ville väl ha en dräktighet kanske?
Man vill ha en fosterblåsa när man kollar dräktighet, om stoet inte är dräktigt så är hon på väg in i ny brunst = Nytt ägg på G =) Hänger du med?Är iof trött och hjärnan fungerar inte men det är väll 1 ägg man inseminerar på som är målet .
, inte att det ska släppa flera ägg ?
Haha säger ju att jag är trött Tog inlägget som hon var besviken för att det bara fanns 1 ägg att inseminera påMan vill ha en fosterblåsa när man kollar dräktighet, om stoet inte är dräktigt så är hon på väg in i ny brunst = Nytt ägg på G =) Hänger du med?
Det trodde jag också när jag först läste det. Är också tröttHaha säger ju att jag är trött Tog inlägget som hon var besviken för att det bara fanns 1 ägg att inseminera på